Vinurile roșii și cele albe, vinuri de creație ce au la bază soiuri românești, precum Fetească Neagră, Fetească Albă și Tămâioasă Românească, au fost cele mai căutate vinuri de la Tohani în 2021.

Etichetele care au înregistrat cele mai mari creșteri sunt cele dedicate publicului tânăr, în căutare de vinuri fresh. Unul dintre motoarele creșterii a fost enoturismul experiențial, cei care au trecut pragul Cramei Apogeum devenind clienți recurenți pe canalele proprii Tohani.

Siel, Moșia de la Tohani, Wine Chocolate sunt top 3 cele mai vândute etichete de la Tohani în 2021. Clasamentul este completat de Flori de Gheață și Princiar. În ceea ce privește exportul, Siel, Princiar și Moșia de la Tohani au fost preferate de consumatorii din afara țării.

Etichetele cel mai bine vândute reflectă și preferința pentru soiurile românești, indiferent dacă vorbim de vinuri roșii, albe sau rose. Feteasca Neagră, Feteasca Albă și Tămâioasa Românească au fost vinurile preferate de către români, din portofoliul cramei Tohani.

„Anul 2021 a consolidat eforturile noastre de a ne apropia de consumatori, odată cu deschiderea spațiilor de cazare ce completează Conacul Apogeum. Chiar și într-o perioadă marcată de precauție și chiar restricții, interesul românilor pentru turism viticol experiențial este într-o continuă creștere, iar acest lucru s-a reflectat în rezervările făcute” a precizat Virgil Mândru, CEO și proprietar Tohani România.

Vânzările online ale cramei Tohani au crescut cu peste 20% în 2021

Potrivit unui sondaj realizat de Tohani România, 70% dintre respondenți au precizat că au vizitat cel puțin o cramă, iar 45% că achiziționează vin de la cramă.

Tendința este confirmată și de creșterea înregistrată de Tohani România în vânzările directe. După triplarea acestora, în 2020 față de 2019, pe fondul pandemiei și a unui comportament orientat spre achiziții online, 2021 a continuat trendul ascendent, creșterea față de anul precedent fiind de peste 20%.

Sondajul a fost efectuat online, în perioada 1-30 septembrie 2021, cu 472 de respondenți, 52% bărbați.

Pentru finalul de an, Tohani România mizează pe atingerea pragului marcat în 2020, de 1 milion de sticle de Fetească Neagră vândute. Vânzările de vin roșu cresc în perioada noiembrie - decembrie, în special în contextul cadourilor și meselor festive, unde Feteasca Neagră este un soi din ce în ce mai apreciat, datorită caracterului local și notelor inconfundabile.

Sursa foto: Crama Tohani

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri