Brandul românesc de modă Musette a cumpărat o fabrică în Otopeni, în București, unde va produce încălțăminte pentru copii și bărbați, a declarat Cristina Bâtlan, fondator Musette, într-un interviu acordat wall-street.ro. Compania mai deține încă două fabrici în Huși și București.

Fabrica din Otopeni a fost inițial condusă de un antreprenor italian. Musette a preluat în 2021 întreaga fabrică, inclusiv echipa și utilajele.

„Investiția inițială a ajuns undeva la circa 1 milion euro și cu siguranță vom investi mai muți bani în timp, pe măsură ce vom crește capacitatea de producție”, a declarat Cristina Bâtlan, fondator Musette.

Producția de încălțăminte pentru copii și bărbați a început deja din luna octombrie. Pentru noua fabrică, Cristina Bâtlan spune că a dat startul recrutărilor, dorind să angajeze în primă fază 100 de persoane.

În prezent, fabrica nu are o capacitatea foarte mare de producție. Compania Musette produce în jur de 100 de perechi de încălțăminte pe zi, ceea ce înseamnă circa 2.500-3.000 de pantofi pe lună. Cristina Bâtlan își propune ca până anul viitor să fabrice între 6.000-7.000 de perechi pentru copii și bărbați.

Retail jobs

Citește și Cristina Bâtlan, Musette: Ne așteptăm la o creștere de 15% a prețurilor la produsele noastre în 2022.

„Încă suntem în perioada de tranzit. După două sezoane ne vom putea atinge țintele dorite. Vrem să ajungem la 5.000 de perechi pe lună. Suntem în perioada de teste și de acomodare. Am început și recrutările. Având deja în echipă tehnicieni italieni, cu experiență, putem să angajăm și persoane care au mai puține cunoștințe în domeniu sau care nu au mai lucrat niciodată în producție”, precizează antreprenoarea.

Reprezentanții Musette spun că doresc să recruteze în principal oameni tineri, care să poată lucra cu echipamente moderne, cum ar fi roboți sau mașini specializate.

Aplicația Musette va fi lansată la începutul anului 2022

Compania va lansa aplicația la începutul anului viitor. Platforma ar putea fi construită ca o zonă de interacțiune atât între companie și clienți, cât și între clienți.

Citeste si:
Romanii care au construit afaceri de succes
Romanii care au construit...

Vom lansa aplicația noastră cel mai sigur în februarie anul viitor și vom integra și elemente de inteligență artificială, prin care utilizatorii vor naviga mai ușor.

- Cristina Bâtlan, fondator Musette -

Asistent personal, shopping în doi pași, retur sau schimb și acces la sfaturile unui stilist sunt unele dintre beneficiile care vor fi integrate în aplicație.

„Ne gândim ca pe viitor să implementăm și tehnologii precum Realitatea Augumentată, prin care clienții vor putea proba virtual produsele, de la încălțăminte până la genți”, precizează antreprenoarea.

Deși Musette plănuiește să se digitalizeze, Cristina Bâtlan este de părere că shopping-ul din magazinele fizice nu va dispărea prea curând.

„Cumpărăturile offline vor rămâne o experiență în sine. Nu toți consumatorii vor fi pregătiți să facă această schimbare, însă trebuie să oferim opțiuni pentru toate categoriile de clienți”.

Citeste si:
STADA România investește 48,3 mil. euro într-o fabrică de produse...
STADA România investește 48,3...

Citește și Cristina Bâtlan, Musette: Succesul nu este la capătul drumului. Succesul este drumul în sine.

Anul acesta, compania a investit deja peste 150.000 euro în digitalizare și dorește ca și anul viitor să pună pe masă cel puțin aceeași sumă.

Musette este un brand românesc de modă care vinde pantofi și genți de piele, înființat în 1992 de către antreprenoarea Cristina Bâtlan, atunci în vârsta de 19 ani. În 2020 compania număra 470 angajați și o cifră de afaceri de 62 milioane lei, potrivit datelor publice disponibile. Sursa foto: Facebook/Musette

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri