Brandul Burberry a lansat în parteneriat My Wardrobe HQ, platforma de închiriere și vânzare de articole de lux second-hand, un site prin care vinde produsele brandului la mâna a doua, scrie publicația Retail Detail.

Consumatorii pot închiria piese de îmbrăcăminte și accesorii între 4 și 14 zile, iar ulterior pot alege dacă vor să cumpere produsul sau să îl returneze. Potrivit datelor My Wardrobe HQ, aproximativ jumătate dintre cei care aleg acest serviciu decid să păstreze articolele vestimentare.

Prețurile săptămânale de închiriere variază între aproximativ 50-200 euro. Deși prețurile nu sunt unele foarte mici, în comparație cu un articol Burberry de 2.000 euro, poți spune în final că acest serviciu este unul accesibil.

În prezent, serviciul de închiriere este disponibil doar în Marea Britanie, dar cumpărătorii din restul Europei pot cumpăra articole second-hand. Produsele provin în principal de la așa-numiții clienți VIP ai Burberry și de la cumpărătorii My Wardrobe HQ. Autenticitatea și aspectul fiecărui articol este verificat înainte de a fi vândut. Prețurile produselor la mâna a doua încep de la 130 euro pentru accesorii și pot ajunge la 870 euro pentru îmbrăcăminte și încălțăminte.

„Parteneriatul nostru este complementar strategiei noastre de a reduce din emisiile de carbon până în 2040, susținând principiile unei economii circulare pentru hainele de lux”, au declarat reprezentanții companiei.

În 2019, Burberry a colaborat cu platforma second-hand The Realreal, prin care vinde produsele sale. Circa 40% din profitul înregistrat de Burberry va fi donat către Smart Works, un ONG din Marea Britanie oferă femeilor defavorizate sau care nu au un job, ținute pentru interviuri de angajare.

Sursa foto: Sorbis/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri