Retailerul cora a deschis cel de-al treilea magazin de conveninență cora Urban, în București. Magazinul situat pe Calea Moșilor are o suprafață de aproape 100 metri pătrați.

Conceptul cora Urban a fost lansat în februarie 2021 și este un magazin de proximitate, pentru cumpărături rapide aproape de casă, dar și un punct de pick-up al comenzilor plasate online. Magazinul este integrat și în divizia cora Express, astfel că locuitorii din zona Moșilor pot comanda online acasă, prin partenerii Foodpanda, Glovo și Tazz by emag, produsele fiind livrate în doar 30 de minute.

„Ne-am îndreptat atenția către cartiere și zone dens urbane din București, iar extinderea va continua nu doar aici, ci și în orașele unde avem hipermarketuri”, a spus Claudia Badea, directorul magazinului cora Lujerului și coordonatorul operațiunilor e-commerce si cross-canal ale cora în România.

Locuitorii din proximitatea magazinelor cora Urban pot comanda și online și primi comenzile acasă în maximum 12 ore.
Clienții găsesc în cora Urban o varietate de produse bio, legume și fructe, dar și sortimente ready to eat (salate și sendvișuri).

De asemenea, sunt incluse produsele pentru îngrijirea copiilor, articolele pentru casă, mâncarea pentru animale, produsele din carne, cu focus pe cea românească, tranșată de măcelarii cora, dar și produse din laboratoarele de cofetărie și patiserie cora, lactate și pâine, inclusiv artizanală.

Prezent pe piața românească din 2003, cora operează în prezent 10 hipermarketuri în București și în marile orașe, magazinele cora Urban și platforma de e-commerce, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.

Sursa foto: cora

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri