Anul 2022 va fi un an de consolidare a prezenței cora în România, marcat de extinderea noii rețele cora Urban și de continuarea procesului de dezvoltare a e-commerce. În prima parte a anului 2022 retailerul intenționează să deschidă încă două magazine cora Urban.

„Focusul în 2022 va fi să dezvoltăm ceea ce am inițiat în 2021, și anume noul concept cora Urban. Strategia cora Urban include și extinderea în țară, în zonele unde avem infrastructura hipermarketurilor, căci livrarea produselor accesate online se va face din aceste magazine. Extinderea cora Urban se va face în paralel cu dezvoltarea serviciului cora Express, unde avem parteneri companii mari din domeniul livrarii la domiciliu cum sunt foodpanda, Glovo și tazz by eMag”, a declarat Aura Radulescu, director operațional cora România, într-un interviu acordat wall-street.ro.

O altă direcție este dezvoltarea la nivel național a rețelei cora Drive, retailerul urmând să deschidă puncte noi la cora City Park în Constanța și cora Drobeta Turnu-Severin.

În ceea ce privește shoppingul online, compania vrea să dezvolte semnificativ numărul produselor accesibile online, de la 40.000 acum la peste 75.000, aproape o dublare și o aliniere a online-ului cu offline-ul. Clienții cora vor vedea în hipermarketuri concepte noi, precum Sushi Terra sau To Go, produse gata preparate.

La fel ca pentru fiecare retailer, relația cu producătorii locali reprezintă un punct important pentru dezvoltare. Reprezentanții companiei spun că vor să extindă parteneriatele cu agricultorii pentru a atinge obiectivul de a avea 100% produse locale în sezon.

„Vom dezvolta gama de produse #alegeromânește, care include legume, fructe, produse din carne, brânzeturi pentru a ne atinge obiectivul de a avea 100% produse locale în sezon. Deși suntem prezenți doar în anumite regiuni ale țării, avem contracte de achiziții cu producători din toată țara”, spune Aura Radulescu, director operațional cora România.

O nouă platformă cora de e-commerce

Retailerul plănuiește să lanseze o nouă platformă de e-commerce și va actualiza aplicația cora prin adăugarea de noi funcții astfel încât clienții să aibă o autonomie sporită în magazin.

De semenea, suntem pe punctul de a semna cu parteneri pentru a dezvolta diferite soluții noi: MIAM (propuneri automate de rețete la accesarea unor produse online), Info Vegan (informații despre atributele produselor vegane), Nutriscore (informații nutriționale), Spoon Guru (calculul caloriilor).

Compania va implementa în continuare case self check-out, însă vor menține un echilibru între casieria tradițională și check-out pentru a acoperi toate tipurile de clienți.

Prezent pe piața românească din 2003, brandul operează în prezent 10 hipermarketuri în București și în marile orașe, magazinele cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.

Sursa foto: cora

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri