Primark, retailerul internațional de modă, cunoscut pentru prețurile mici cu care operează, va deschide oficial primul magazin în România. Unitatea va fi localizată în în centrul comercial ParkLake, din București, iar deschiderea urmează să aibă loc la finalul acestui an, anunță reprezentanții companiei.

Noul magazin va marca intrarea Primark pe cea de-a patra piață central și est europeană, după inaugurarea magazinelor sale din Slovenia, Polonia și Republica Cehă din ultimii ani, unde formula unică a brandului de modă, articole pentru casă și produse de frumusețe la prețuri convenabile s-a dovedit extrem de populară.

„Suntem încântați de progresul planurilor noastre de extindere și de intrarea în premieră pe piața din România unde am rezervat un spațiu deosebit într-un centru comercial popular din estul Bucureștiului. Reacția clienților din regiunea ECE la marca Primark a fost extrem de favorabilă și ne dorim foarte mult să continuăm această extindere. Sperăm ca românii să ne poată trece pragul înainte de sfârșitul acestui an”, a declarat Paul Marchant, CEO Primark.

Primark, un retailer irlandez, a fost înființat în Dublin, Irlanda acum mai bine de 50 de ani și deține în prezent peste 400 de magazine pe 14 de piețe.

„Suntem extrem de încântați să contribuim la extinderea continuă a grupului Primark în ECE. Deschiderea magazinului Primark în ParkLake este rezultatul eforturilor noastre de a oferi vizitatorilor o experiență impresionantă la cumpărături şi concepte reprezentative. Cu oferte dinamice pe segmentele retail, restaurante și divertisment, ParkLake este locul perfect pentru primul magazin Primark în România”.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri