Frezatul bărbii și recoltarea de analize nu sunt neapărat primul lucru pentru care ai merge într-un mall. Nici chiar când vine vorba despre AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, care oferă publicului 90.000 mp închiriabili și 300 de magazine. Acum, însă, cunoscutul mall își continuă diversificarea ofertei de shopping.

Astfel, pentru că tot vorbeam despre înfrumusețare, o premieră este inaugurarea unui spațiu unic de relaxare și îngrijire pentru bărbați: Barber Kiosk, destinația ideală pentru tuns, aranjat sau îngrijire a bărbii.

Cât despre cei care doresc să facă mişcare, aceștia se bucură de un spațiu multifuncțional extins în magazinul Sport Vision, având posibilitatea să probeze și să achiziționeze ultimele colecții de încălțăminte și îmbrăcăminte sportivă, echipamente, dar și accesorii.

Nici cei care preferă dulciurile nu sunt uitați: o destinație pentru fanii ciocolatei este Leonidas, brandul deschizând un spațiu modern unde comercializează 100 de varietăți de praline belgiene.

De asemenea, Scotch & Soda a deschis primul magazin din România în luna decembrie, fiind un punct de atracție pentru clienții produselor premium, iar prin inaugurarea spațiului contemporan OVS Kids, lider în sectorul de îmbrăcăminte și haine pentru copii din Italia, oferta pentru cei mici devine completă.

În AFI Cotroceni există și un centru de testare COVID-19 și recoltare analize medicale MedLife, amplasat în exteriorul centrului comercial. În cadrul acestuia, oamenii pot efectua teste RT-PCR, teste antigen, precum și teste anticorpi SARS-CoV-2 și recoltări de analize medicale, zilnic, în intervalul 08:00 – 21:00, fără programare.

“Ne dorim ca în acest an să continuăm, într-un ritm alert, creșterea și diversificarea mixului de chiriași, astfel încât AFI Cotroceni să rămână opțiunea nr 1 de shopping și divertisment.”, a delarat Sorin Scîntei, General Manager AFI Cotroceni.

Sursa foto: AFI Cotroceni

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri