Cunoscutul retailer Kaufland deschide chiar astăzi un nou magazin într-unul dintre cele mai cunoscute cartiere bucureștene.

Prin deschiderea noului magazin, Kaufland creează încă 100 de locuri de muncă noi și contribuie în felul acesta la dezvoltarea economică a țării. Astfel, compania ajunge la o rețea de 148 de magazine în România, dintre care 18 sunt în București. Hipermarketul se întinde pe o suprafață totală de peste 17.000 metri pătrați, cu un spațiu de vânzare de 3.900 metri pătrați.

Kaufland continuă implementarea noului concept de spațiu verde pentru sol și acoperiș. Astfel, noul magazin, care este situat pe Strada Turnu Măgurele, nr. 70-90, Sector 4, în cartierul Berceni, va avea o suprafață de peste 3.600 mp de spațiu verde la sol, pe care s-au plantat 29 de arbori, și 1.700 mp de acoperiș verde, cu 30 de arbuști de talie medie.

Noul hipermarket dispune de o parcare generoasă cu 315 de locuri, dintre care 13 sunt destinate persoanelor cu dizabilități, 9 pentru părinți și 4 locuri cu acces la stațiile e-charge de încărcare rapidă a mașinilor electrice. De asemenea, magazinul pune la dispoziția clienților și două rastele pentru biciclete.

Magazinul este prevăzut cu un raion cu pește proaspăt, raion de legume și fructe, vitrină cu servire asistată cu o lungime de 22 metri, pentru o varietate mare de produse proaspete, pe lângă brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. În exterior, la punctul Grill, clienții sunt așteptați cu mici, cabanoși, cartofi prăjiți, ceafă de porc, pui la rotisor, pulpe de pui, thuringer, crispy și nuggets de pui.

Galeria comercială pune la dispoziția clienților o varietate de magazine și servicii, precum zona de Food Court, cu pizza și prăjituri, un magazin destinat animalelor de companie, precum și o curățătorie de haine, un magazin cu produse naturiste și farmacie și unul care oferă servicii de optică medicală.

De asemenea, în magazin clienții pot recicla și ambalajele produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi în schimb cupoane cu 50% reducere la produse selecționate, conform campaniei lunare. Astfel, la intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor.

Sursa foto: Kaufland

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri