Antreprenorul constănţean Cătălin Neacşu a lansat în luna iunie a anului trecut site-ul de aranjamente florale Artezania.ro, urmat de inaugurarea unei florării fizice în Mangalia, oraşul natal, în urma unei investiţii de 15.000 euro care a presupus achiziţia de materiale prime, produse publicitare, mobilier, site.
Prima florărie specializată în decorațiuni din reţeaua Artezania este localizată în Mangalia, Str. Matei Basarab 33, într-o locaţie de 16 mp şi deserveşte clienţilor, femei şi bărbaţi, în căutare de aranjamente florale din flori criogenate sau din săpun. Valoarea medie a bonului pentru un produs floral este de 100 lei, iar traficul în florărie este de peste 100 persoane pe lună.

„Am pornit acest prim proiect antreprenorial din pasiune pentru flori şi decoraţiuni, încurajată de familie, dar şi din pură curiozitate, pentru a experimenta un alt tip de activitate care să îmi permită să petrec mai mult timp cu cei dragi dar şi să creez propriile produse, ce reprezintă cadourile ideale pentru persoana iubită”, mărturiseşte Alina Neacşu, co-fondator Artezania.

Artezania propune de la aranjamente realizate manual din flori din săpun, licheni decorativi, la comercializarea de flori criogenate. Compania oferă serviciul de personalizare a produselor, pentru a oferi mixul potrivit de la rustic la modern, de la tradiţional la casual.

Foto: Cătălin Neacșu

Cotă de 20% din piaţa de aranjamente florale în 2 ani şi comenzi la nivel naţional

Pe termen scurt, antreprenorii vor să deschidă o a doua florărie în oraşul Constanţa şi doresc să ajungă la o cotă de 20% din piaţa de aranjamente florale în 2 ani, concentrându-şi eforturile pe investiţiile în site, produse, livrări online dar şi pe inaugurarea de noi florării la nivel naţional.

De asemenea, Artezania îşi propune să fie activă şi pe segmentul aranjamentelor florale corporate pentru a deservi nevoilor companiilor care organizează evenimente interne, petreceri, aniversări sau lansări de produse şi sunt în căutarea unui partener care pune accent pe abordarea ecologică: alegerea de aranjamente din flori criogenate sau flori din săpun, provenite prin îngheţarea florilor naturale sau reciclarea resturilor de săpun.

Luna decembrie a fost o lună activă, cu un rulaj mare al comenzilor, iar Artezania a avut un rulaj de 20.000 lei al vânzărilor, doar pentru această perioadă. În primele 7 luni de la inaugurare, printre cele mai solicitate produse florale au fost aranjamentele din flori de săpun, dar şi seturile cadou, achiziţionate de către 70% femei şi 30% bărbaţi.

Lansată în anul 2021, luna august, Artezania a pornit la drum ca o afacere de familie din domeniul aranjamentelor florale, pentru a evidenţia frumusețea și sensibilitatea florilor. Condusă de antreprenorul constănţean Cătălin Neacşu, compania îşi propune să devină un jucător cheie în piaţa naţională, deservind atât clienţi persoane fizice, cât şi palierul de clienţi corporate.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri