Discounterul PENNY ajunge la 306 de magazine în România prin deschiderea a 3 noi magazine, din totalul de 5 deschise în luna ianuarie.

Magazinul PENNY din Tunari, județul Ilfov, de pe Calea București, nr. 71 are o suprafață de vânzare de 821.90 m2 și patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 80 locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități.

Magazinul PENNY din Medgidia, județul Constanța, de pe Str. Tudor Vladimirescu nr. 3 are o suprafață de vânzare de 797.30 m2 și patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 17 locuri de parcare, dintre care unul pentru persoanele cu dizabilități.

Magazinul PENNY din Prundul Bârgăului, județul Bistrița Năsăud, de pe Str. Calea Transilvaniei, nr. 97A, are o suprafață de vânzare de 859.91 m2 și patru case de marcat. Totodată, magazinul dispune de 103 locuri de parcare, dintre care patru pentru persoanele cu dizabilități.

Designul noilor magazine este modern și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente.

PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată foarte clar în șapte piloni cheie: experiență îmbunatațită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice. Până în 2029, PENNY își propune să atingă cifra de 600 de magazine și 6 centre logistice.

Sursa foto: Penny

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri