Kaufland continuă să investească în România și deschide un magazin la Turnu Măgurele, județul Teleorman, ajungând la o rețea națională de 149 de hipermarketuri.

Prin această deschidere, compania generează 100 locuri de muncă noi, prin care încurajează dezvoltarea comunității locale. Începând de joi, 3 februarie, pe lângă produsele din oferta săptămânală, clienții sunt așteptați cu reduceri și promoții speciale la articole non-alimentare, amplasate într-un cort special amenajat în parcarea magazinului.

Situat pe Șoseaua Alexandriei, Nr. 7A, Turnu Măgurele, noul hipermarket își așteaptă clienții zilnic, de luni până sâmbătă între 07:30-21.00, iar duminică de la 08.00 până la 20:00.

Magazinul are o suprafață totală de aproximativ 5.600 metri pătrați, dintre care 3.100 de metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare. Parcarea oferă 261 de locuri, dintre care 7 pentru persoane cu dizabilități, 8 pentru părinți și 2 locuri de parcare cu acces la stațiile e-charge pentru mașinile electrice. De asemenea, magazinul este prevăzut și cu două rastele pentru clienții care vin cu bicicleta la cumpărături.

Hipermarketul este dotat cu 8 case de marcat standard, raion extins de legume și fructe, vitrină cu servire asistată cu o lungime de 20 metri, pentru o varietate mare de produse proaspete și, de asemenea, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

În galeria comercială, clienții au acces și la o pizzerie, cofetărie, farmacie, un pet shop și un punct de accesorii GSM. În exterior, clienții sunt așteptați la punctul Grill cu o gamă variată de mâncăruri savuroase, gata preparate.

Sursa foto: Kaufland

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri