Magazinele Altex au dat startul primei campanii de Black Friday din 2022, oferind reduceri semnificative pentru această perioadă a anului, atât online cât și offline.

Campania Altex Black Friday de Iarnă a ȋnceput joi, 17 februarie și durează o săptămână, transmite compania, într-un comunicat. Ȋn această perioadă, retailerul ȋși așteaptă clienții cu oferte atât ȋn magazinele fizice Altex și Media Galaxy din toată țara, cât și online, pe altex.ro și mediagalaxy.ro.

Clienții Altex beneficiază de prețuri cu până la 50% mai mici la telefoane, tablete, electrocasnice mici și accesorii beauty. Produsele cosmetice, cele din categoria de sănătate și băuturile sunt, de asemenea, reduse cu până la 50%.

Categoriile bricolaj, sanitare și mobilă au reduceri de până la 40%, iar laptopurile, gama IT și electrocasnicele mari, de până la 30%. Pentru acestea din urmă, clienții pot primi și un voucher de 150 de lei, dacă predau produsul vechi la schimb.

,,Black Friday de Iarnă (...) este o bună ocazie ca ei (clienții, n.r.) să-și reȋnnoiască tehnologia pe care o folosesc zi de zi, să aleagă produse noi, mai performante, cu un consum mai redus de energie. Promoțiile din campanie ajung până la 50%, iar produsele alese sunt din categorii precum IT, comunicații, gaming, electrocasnice, ȋncălzire, auto, produse pentru copii, sport, mobilă etc.”, spune Raul Filip, director de achiziții Altex România.

Sursa foto: Altex

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri