“In prezent, strategia MOL in Romania pe termen mediu vizeaza optimizarea retelei si dezvoltarea serviciilor, precum si loializarea clientilor existenti si atragerea de noi clienti. Vom extinde reteaua in fiecare an pentru a putea fi prezenti in tot mai multe centre urbane mici si mijlocii in care nu eram prezenti pana acum. Romania reprezinta in continuare o piata foarte importanta pentru MOL, cu un potential mare de dezvoltare”, a declarat directorul pentru strategie din cadrul grupului MOL, Lajos Alács.
Potrivit comunicatului, in 2006, MOL Romania a obtinut o cifra de afaceri de 524 milioane de euro, cu aproape 25% mai mult decat in 2005. Profitul net obtinut de MOL Romania in 2006 a fost de 6 milioane de euro, mai mult decat dublul profitului din anul anterior.
"Pentru 2007, ne asteptam la rezultate comparabile cu anul trecut. Vom investi in optimizarea retelei de benzinarii si ne bazam pe produsele si serviciile noastre de o calitate foarte ridicata pentru a deveni reteaua preferata de benzinarii a romanilor”, a declarat directorul general executiv al MOL Romania, Zsolt Szalay.
Potrivit reprezentantilor companiei, cota de piata a lubrifiantilor MOL in Romania a crescut de la 4,6% in 2004, pana la 12,9% in 2006. Pana in 2008, divizia de lubrifianti va avea o cota de piata de 15%, estimeaza compania.
Profitul net al grupului a fost, in 2006, de 1,270 miliarde de euro. Valoarea dividendelor a fost fixata la 204 milioane de euro, ceea ce reprezinta 2,07 euro pe actiune, in timp ce suma platita anul trecut a fost de 1,3 euro pe actiune.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: