Producatorul de medicamente Ranbaxy Laboratories a avut in primul trimestru, pe piata romaneasca, vanzari de 37 de milioane de dolari, in crestere cu 50% fata de nivelul din aceeasi perioada a anului trecut, a declarat directorul executiv al grupului, Malvinder Singh.
Compania indiana detine in Romania firma Terapia Ranbaxy, dupa ce a preluat, in luna martie a anului trecut, 96,7% din actiunile Terapia Cluj-Napoca, in schimbul a 324 de milioane de dolari.
“Daca vom gasi o oportunitate de achizitie, o vom lua in considerare, chiar daca fiecare achizitie este profitabila pana la un anumit punct, dupa care nu mai poate fi justificata economic”, a spus Singh.
Terapia Ranbaxy ocupa, la sfarsitul lunii martie, locul sase in topul producatorilor si importatorilor farmaceutici din Romania, cu o cota de piata de 5,2.
Potrivit lui Malvinder Singh, la cresterea in Europa a Ranbaxy a contribuit si achizitionarea de anul trecut a companiei romanesti Terapia, in valoare de 324 milioane de dolari.
Subsidiara romaneasca a Ranbaxy primit, de curand, autorizatia de a pune pe piata 20 de medicamente noi, care vor fi lansate in perioada urmatoare.
La nivelul intregului grup, Ranbaxy a inregistrat o crestere peste estimari a profitului net trimestrial, cu 79%, fata de primele trei luni din 2006 si a ridicat previziunile de crestere a vanzarilor in 2007 pana la 20%.
Ranbaxy a inregistrat un profit net de 1,28 miliarde de rupii (31,2 milioane de dolari) si vanzari de 15,5 miliarde de rupii in primul trimestru din 2007.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.
Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.
În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Te-ar putea interesa și: