Good Food este un brand care s-a dezvoltat în ultimii doi ani, fiind un produs de tip abonament care conține tot ce este necesar pe parcursul zilei, în special pe zona de prânz, cină și gustări, în așa fel încât persoanele ocupate să-și poată planifica mesele pe o săptămână sau o lună în avans.

"Practic, este o soluție de mâncare gătită pentru clienții ocupați, care au nevoie să se hrănească echilibrat, sănătos și proaspăt", a declarat Andreea Sirețchi, Division Manager GOOD-FOOD.ro.

Cât despre ideea de începere a businessului, acesta a venit odată cu pandemia, pentru că la momentul respectiv oamenii erau blocați în case și aveau nevoie de alimente. Astfel, ideea de a veni la oameni cu un pachet complet, cu ce au nevoie pentru ziua respectivă, a avut cel mai mult sens.

Investiția inițială a fost de peste un milion de euro, incluzând locul pentru evenimente ce funcționează în Snagov, ca parte a grupului Universum, în care este inclus și GOOD-FOOD.ro. Aceasta încă nu s-a amortizat, estimarea pentru recuperarea sumei fiind undeva între 3 și 5 ani.

"Prețurile au crescut foarte mult la materiile prime în ultima vreme, cât și la combustibili, inclusiv uleiul s-a scumpit foarte mult, ceea ce a făcut ca și GOOD-FOOD.ro să crească prețurile, dar clienții au fost înțelegători", a explicat Andreea Sirețchi. "Am avut destule dificultăți, dar ne-am străduit foarte mult să păstrăm oamenii și să-i motivăm, să fie totul cât mai bine pentru ei".

Totodată, a mai adăugat aceasta, businessul și-a dorit să fie cât mai sustenabil și atunci au fost introduse caserolele biodegradabile, compostabile, pe care este mai ușor să le reciclezi.

De asemenea, a arătat Andreea Sirețchi, zona de customer service este foarte importantă pentru business, clienții sunt ascultați în permanență și, în funcție de ce preferințe, nevoi sau probleme au, li se vine în întâmpinare, inclusiv cu noi produse la sugestiile lor.

"La început, existând zona de siguranță maximă, colegii arătau ca niște cosmonauți, făcusem spații-tampon între zona de bucătărie și zona unde se împacheta mâncarea, să nu se întâlnească echipele între ele, dezinfectam în permanență. Dar, efectiv, colegii arătau ca niște cosmonauți când făceau livrările".

Cât privește sfaturile pe care le-ar da unui antreprenor care vrea să deschidă un business în domeniu, Andreea Sirețchi a declarat că ar fi bine ca acesta să se înconjoare de oameni care au experiență, mai ales dacă aceasta îi lipsește.

"Cel mai important este să servești clientul, să vezi care sunt nevoile lui și cum îl poți ajuta mai bine și de aici pot să-ți vină cel mai bine ideile, sau ce poți să faci mai departe", a completat aceasta.

În final, Division Managerul GOOD-FOOD.ro a menționat că, în următoarea perioadă, businessul se va concentra pe meniurile speciale de Paști. Astfel, din ofertă vor face parte atât preparate tradiționale, cât și vegane sau gourmet, iar livrarea va fi gratuită.

Sursa foto: Wall-street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Luca Dinulescu
Luca Dinulescu este jurnalist, activând anterior pentru publicații precum Digi 24, Adevărul sau Academia Cațavencu. A desfășurat de asemenea o activitate publicistică constând în patru volume publicate, între acestea numărându-se proză, nuvele și benzi desenate. Este absolvent de Regie Film și a fost de asemenea posesor al bursei J.W.Fulbright pe scenaristică și regie de film.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri