Producatorul de bere Bere Azuga, listat pe Rasdaq, estimeaza in acest an un profit net de 2,9 milioane lei (870.000 euro), de peste doua ori mai mare fata de anul trecut, in conditiile unei cresteri a livrarilor si ale unor investitii de aproape 11 milioane euro.

In 2006 profitul net al Bere Azuga a fost de 1,4 milioane lei.

Veniturile totale din 2007 sunt estimate la 37,82 milioane lei (11,37 milioane euro), iar cheltuielile totale sunt prevazute sa atinga 34,36 milioane lei (10,33 milioane euro). Bere Azuga estimeaza in acest an o productie de 200.000 hectolitri de bere si o livrare de circa 220.000 hectolitri de bere.

Actionarii companiei au aprobat pentru 2007 investitii in valoare de aproape 11 milioane euro, din care doua milioane euro pentru extinderea capacitatii de fermentatie.

Compania are un capital social de 5,88 milioane lei, divizat 2,35 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 2,50 lei. Actionarul majoritar al Bere Azuga este Valerii Moraru, care controleaza 52,36% din capitalul social. Compania Rombas Trans International SRL detine 20,09%, iar Friederich Ipsen detine 12,81% din pachetul total de actiuni.

Titlurile Bere Azuga se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, la sectiunea de negociere extrabursiera, sub simbolul BEGY. Ultima zi de tranzactionare a fost 16 aprilie, cand s-au transferat 40 de titluri BEGY la pretul de 1,25 lei pe actiune, nivel la care capitalizarea companiei este de 2,94 milioane lei.







Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri