La sfarsitul anului trecut, Arctic avea 1.600 de angajati, cu 900 mai putini decat in 2003. Scaderea numarului de angajati din aceea perioada s-a datorat strategiei Arctic de a eficientiza procesul de productie prin automatizarea liniilor de fabricatie. Cresterea productivitatii Arctic nu se va mai baza insa, pe modernizarea liniilor de productie, ci pe aplicarea unui concept japonez, pe care Arctic il utilizeaza deja de trei ani de zile.
Arctic va investi, anul acesta, peste zece milioane euro in consolidarea infrastructurii de business si dezvoltarii de produse noi. Compania a inregistrat, in primul trimestru, o cifra de afaceri de 42 milioane euro, in crestere cu 24% fata de perioada comparabila a anului trecut. Din volumul total al vanzarilor inregistrate pe primul trimestru, peste 177.000 de unitati au fost exportate, atat pe pietele europene, cat si catre Orientul Mijlociu si Africa.
“In primele trei luni ale anului 2007 am vandut aproape 300.000 de unitati, dintre acestea, peste 230.000 reprezentand aparate frigorifice. Aceste cifre reprezinta o crestere a vanzarilor cu 24% fata de primul trimestru din 2006. Aceasta ne confirma faptul ca strategia noastra de crestere extensiva, concentrata in principal catre piata europeana, este bine fundamentata”, a declarat directorul general Arctic, Ugur Kayali.
Compania Arctic a avut anul trecut, o cifra de afaceri de 194 de milioane de euro, mai mare cu 30% fata de 2005. Volumul total al vanzarilor in 2006, s-a ridicat la 1.440.000 de unitati, 741.000 de produse fiind exportate in peste 35 de tari. Arctic detine o cota de 31,7% pe piata de produse electrocasnice.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: