Rețeaua Petru s-a dezvoltat în ultimii ani preponderent în București și în estul țării, pe lista locațiilor aflându-se cele din Iași, Vaslui, Piatra Neamț, dar și Brașov.

Dincolo de posibilitatea de a face parte dintr-o rețea de patiserii ce investește în marketing și comunicare la nivel național, simigeriile Petru oferă posibilitatea comercializării online din magazinul francizatului către aria sa de desfacere.

De asemenea, francizații au acces și la o rețea de intranet, prin care pot avea acces la informații, norme de comunicare, materiale de promovare și manuale tehnice.

În schimb, francizatul trebuie să plătească o taxă de franciză de 10.000 de euro, o redevență lunară de 5% din cifra de afaceri și o contribuție lunară la bugetul de marketing de 2% din cifra de afaceri.

Retail jobs

Ce condiții trebuie să îndeplinești pentru a obține o franciză Petru

Persoanele care vor să obțină o franciză Petru au nevoie de un capital de 50-70.000 euro, dar suma inițială poate fi chiar și mai mică în cazul în care se apelează la un credit bancar.

”Există posibilitatea de finanţare din partea unei bănci partenere cu condiţia unui necesar propriu de minim 30.000 euro. Investiţia este la vedere, direct cu partenerii agreaţi pentru creșterea transparenţei și încrederii”, spun reprezentanții Petru.

Francizatul trebuie să dețină sau să închirieze un spațiu de vânzare de 50-70 mp. În urma negocierilor cu reprezentanții francizei, spațiul este validat. Francizatul mai trebuie să semneze un contract de franciză pe o perioadă de 5 ani, respectând partenerii agreaţi.

Reprezentanții Petru susțin că amortizarea investiției inițiale se face în circa 2-3 ani.

Citeste si:
Patiserie Paul închisă. ”Secretul patiseriei franțuzești este...
Patiserie Paul închisă de...

Alte responsabilități ale francizatului Petru

  • Obținerea tuturor autorizațiilor de funcționare pentru noul magazin.
  • Instalarea software-ului de vânzare / gestiune Petru și operarea acestuia conform contractului.
  • Participarea la întrunirile de instruire.
  • Administrarea magazinului în concordanță cu standardele Petru. conform manualelor puse la dispoziție.

Ce oferă francizorul Petru

  • Layout-ul locației și consultanţă privind lucrările de amenajare (proiect amenajare-instalaţii-ventilație-mobilier-signalistică);
  • Training pentru Managerul de Magazin și personal, conform matricei de instruire;
  • Livrarea directă a produselor proprii — marca Petru;
  • Prezenţa unei echipe la deschidere și consiliiere în primele 5-7 zile de activitate;
  • Suport permanent privind aprovizionarea cu materii prime și marfă pe toată durata contractului;
  • Suport informaţional și audit lunar împreună cu managerii locației.

Franciza Petru, pas cu pas

După contactarea francizorului (0748.881.080 sau contact@francizapetru.ro), se trece la evaluarea locației. Francizorul Petru oferă consiliere cu privire la alegerea acestui spațiu și cu privire la nevoile specifice deschiderii patiseriei.

Design-ul standard al magazinului este pus la dispoziție de francizor, care oferă consiliere în amenajarea spațiului. Echipamentele necesarea sunt obținute de la partenerii și furnizorii Petru.

Urmează programul de training al personalului atât la noul magazin, cât și într-o locație din rețeaua Petru.

După deschiderea patiseriei, se păstrează legătura cu francizorul care furnizeaza informații despre tendințele din piață și know-how privind gestionarea activității.

Citeste si:
Franciza My Geisha: Un business cu parfumuri ce se extinde și în...
Idei de afaceri la cheie |...

Sursa foto: Simigeria Petru / Instagram