Reteaua de magazine de vestimentatie Tina R isi va comercializa produsele si pe internet si va lansa un card de fidelizare a clientilor, in urma unui proiect derulat cu Kinetco, prin care vizeaza consolidarea pozitiei pe piata romaneasca de pret-a-porter feminin
Proiectul finantat prin programul Business Advisory Services Romania al Bancii Europene pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) a inclus doua componente. Pe de o parte a vizat definirea strategiei, structurii si conceptului unui site de comert electronic pentru Tina R si pe de alta parte a urmarit proiectarea unui program de loializare destinat clientilor lantului de magazine, a informat duminica retailerul de imbracaminte.

Securitatea platilor electronice care vor fi efectuate prin noul site va fi asigurata de un sistem de e-commerce ales cu sprijinul companiei de consultanta Kinecto. Cardul de fidelitate va fi destinat in primul rand femeilor tinere, educate, cu ocupatie intelectuala, de nivel superior, venituri si putere de cumparare peste medie. Implementarea operationala a sistemului de loializare va fi asigurata de aceeasi firma de consultanta.

Strategia de dezvoltare a Tina R include, pentru perioada 2007 - 2008, deschiderea a zece noi magazine, atat in Bucuresti, cat si in restul tarii, unele dintre ele in sistem de franciza. Tina R a investit recent 160.000 euro pentru deschiderea a doua magazine noi la Bucuresti si la Iasi, prin inchirierea de spatii in doua centre comerciale importante. Magazinele vor fi deschise din toamna acestui an si vor avea la baza un concept de design nou si modern. Primul magazin va fi situat in centrul comercial Baneasa Shopping City din Bucuresti si va avea o suprafata de 260 metri patrati, iar celalalt in complexul Carrefour Felicia din Iasi si va masura aproximativ 60 metri patrati.

Reteaua Tina R are in prezent 12 magazine, din care opt se afla in Bucuresti si patru in tara. Strategia de dezvoltare a companiei Tina R vizeaza deschiderea a zece magazine noi, atat in Bucuresti, cat si in restul tarii, pe parcursul acestui an si a celui urmator.Unele dintre noile magazine Tina R vor fi deschise in sistem de franciza.

Vanzarile Tina R au crescut, in primul trimestru al acestui an, cu 28% fata de cele realizate in aceeasi perioada a anului trecut, potrvit datelor citate de NewsIn. Reprezentantii companiei estimeaza pentru anul acesta o cifra de afaceri de sase milioane euro. Retailerul de imbracaminte a avut, anul trecut, o cifra de afaceri de peste patru milioane euro, insemnand o crestere cu peste 20% fata de anul 2005 si o rata a profitului de aproximativ 10%.

Principalii actionari ai Tina R sunt Rares Jianu, care detine 60% din companie si Iulia Stoica, cu o participatie de 39,94%. Echipa Tina R este formata din aproximativ 130 de persoane, iar incasarile magazinelor din Bucuresti depasesc 500 de euro pe metrul patrat lunar.

Kinecto este o agentie full-service de relationship marketing, specializata in implementarea de instrumente online si de marketing direct pentru atingerea de obiective masurabile de business. Fondatp in 2002, agentia a implementat proiecte cu predilectie in finance-banking, real estate, professional services, brand retail.

Programul “Business Advisory Services (BAS) Romania” este finantat de guvernul Austriei si a fost lansat in octombrie 2006. Programul ofera granturi pentru proiecte de consultanta destinate IMM-urilor private romanesti. BAS ajuta firmele mici si mijlocii in definirea necesitatilor de consultanta si in alegerea unei firme de consultanta romanesti care sa le ofere serviciile dorite. Prin finantarea proiectelor efectuate doar de consultanti locali, programul are un rol dublu: de a sprijini dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii romanesti si de a asista consultantii romani acreditati in vederea dezvoltarii competentelor si capabilitatilor acestora.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri