Distribuitorul de carburanti MOL Romania, subsidiara a grupului petrolier ungar MOL, va deschide restaurante in benzinariile situate pe autostrazi si in locatiile de tranzit, iar prima unitate va fi inaugurata in Bucuresti, la jumatatea lunii mai.

“Ne propunem sa avem astfel de restaurante in toate locurile in care clientii considera acest serviciu ca pe o valoare adaugata - locatii MOL de pe autostrazi sau alte locatii de tranzit, unde o pauza de masa, cu mancare calda, este bine-venita pentru soferi. Prin acest nou serviciu incercam sa raspundem nevoilor clientilor, care vor avea mai multe motive sa ne viziteze benzinariile si sa beneficieze de serviciile si produsele MOL,” a declarat Zsolt Szalay, CEO MOL Romania.

Restaurantul a presupus investitii in amenajare, angajare de personal suplimentar, pregatirea meniurilor si aprovizionarea cu produse, branduirea restaurantului si, nu in ultimul rand, campania de lansare care se va desfasura intre 7 si 17 mai. In aceasta perioada, oricine comanda un meniu la restaurantul „Servus” primeste gratuit o cafea sau o bautura racoritoare. Iar comanda se ia foarte simplu, prin simpla alegere de pe lista, bifare a meniului dorit si transmiterea comenzii catre chelner.

Restaurantul “Servus” de la statia MOL Corneliu Coposu ofera si un spatiu de joaca pentru copii. In plus, clientii au posibilitatea sa isi verifice posta electronica sau sa navigheze pe internet prin intermediul serviciului de internet wireless.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri