Noile produse METRO aduse la raft vin să completeze sortimentul de carne de porc, oaie și vită, punând la dispoziția clienților ambalări cu termen de valabilitate extins, dar și produse "ready to cook", cum ar fi noua gamă de marinate, produse în centrul de producție proprie.

Ca un răspuns la nevoile clienților din industria ospitalității, METRO consideră că gama de carne este și va fi o prioritate.

Astfel, în 2022, METRO are în vedere asigurarea unui sortiment extins în ceea ce privește gama de carne producție proprie, de la produse de bază și până la produse premium, dar și prin oferirea unor alternative care să asigure produse porționate, calibrate, gata de gătit.

Noutatea sezonului o reprezintă gama de marinate din porc și oaie, dezvoltată în cadrul Centrului de Producție Proprie din Ștefănești, care se alătură produselor deja disponibile la raft: carne de porc feliată și calibrată, carne tocată, mici și cârnați, carne de vită porționată și calibrată.

Centrul de carne, producție proprie METRO din Ștefănești, a fost conceput și dezvoltat pentru a deveni o sursă constantă de aprovizionare pentru antreprenori.

Gama de preparate din carne producție proprie METRO include soluții complete, inspirate din activitatea, cerințele și feedback-ul clienților noștri și ne bucurăm că o putem îmbunătăți constant“, a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO România.

Gama de marinate care poate fi găsită acum la raft include, printre altele, piept de porc feliat, marinat cu usturoi negru sau ușor picant, pastramă de oaie marinată în baiț, ceafă de porc marinată, ușor picantă, sau ceafă de porc feliată, marinată, Maitre d’Hotel.

Sursa foto: Metro Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri