Producatorul de lacuri si vopsele Fabryo Corporation a inregistrat o cifra de afaceri de 32,5 milioane euro in 2006, iar anul acesta estimeaza afaceri in crestere cu 30%, la circa 42 milioane de euro
"In 2006 ne-am atins obiectivele propuse, cresterea cu 30% a cifrei de afaceri, finalizarea investitiilor si extinderea portofoliului de produse pe segmentul premium. Pentru anul acesta estimam un ritm de crestere similar si consolidarea pozitiei pe piata, in conditiile in care 2007 va transa, probabil, mai clar locul fiecarui jucator pe piata”, a precizat directorul general al Fabryo Corporation, Daniel Guzu.

Peste 70% din cifra de afaceri a fost generata de vanzarile de vopsele, lacuri si produse conexe, iar restul de 26% a fost reprezentat de produse precum adezivi, solventi si produse pentru intretinerea masinii. Vopselele lavabile detin cea mai mare pondere din cifra de afaceri, circa 36%, iar emailurile au reprezentat 26% din totalul vanzarilor.

Anul trecut in comparatie cu 2005, Fabryo a inregistrat o crestere de 110% in termeni de volum pe segmentul de lacuri si de 55% pe segmentul de vopsele. Fabryo Corporation a incheiat in 2006 un parteneriat pe termen lung cu DuPont pentru furnizarea de materie prima si suport in cercetare. Compania a demarat, anul trecut, si investitia de 15 milioane euro intr-un nou centru de productie si a incheiat un parteneriat cu Fondul de Investitii Oresa Ventures.

Fabryo este unul dintre primii trei producatori de vopsea pe piata romaneasca, cu o cota de piata de 18%. Portofoliul companiei include lacuri, vopsele, emailuri, amorse, adezivi, grund si produse chimice pentru autoturisme, comercializate sub marcile Savana, Rost, Innenweiss, Guzu si Ekonomic. Compania finalizeaza anul acesta cel mai mare centru de productie de vopsea din Europa de Est.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri