Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, anunță lansarea DELINIA iD, o marcă proprie de mobilier de bucătărie care poate fi personalizat în funcție de preferințele clienților.

În prezent, serviciul este disponibil în magazinele Leroy Merlin București Pallady și Brașov Astra, urmând ca până la finalul anului acesta să fie prezent în unitățile retailerului din țară.

„Prin soluțiile de mobilier DELINIA iD clienții noștri își pot crea o bucătărie personalizată așa cum își doresc, în funcție de nevoile și spațiul disponibil, până la cel mai mic detaliu, beneficiind în același timp de consultanță din partea echipei Leroy Merlin. Indiferent de spațiul pe care îl au la dispoziție, suntem convinși că vor găsi combinațiile de mobilier cele mai potrivite pentru ei”, a declarat Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România.

Clienții Leroy Merlin care vor să comande un astfel de mobilier destinat bucătăriilor trebuie să măsoare cu atenție în prealabil spațiul pe care vor să îl mobileze, luând în calcul poziționarea pereților, a grinzilor dar și a surselor de apă, gaz și electricitate.

De asemenea, clienții care vor să achiziționeze bucătării marca DELINIA iD au la dispoziție 9 serii diferite de mobilier, cu 17 opțiuni de materiale și culori.

După procesul de comandă, clienții pot alege livrarea mobilierului de bucătărie DELINIA iD direct la domiciliu, în maximum cinci zile lucrătoare, la ora și în ziua stabilită de aceștia.

Totodată, pot solicita serviciul de montaj al mobilierului acasă de către echipa Leroy Merlin.

Sursa foto: Leroy Merlin

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri