Carrefour România lansează cea de-a patra ediție a campaniei Plata cu PET, în 20 de hipermarketuri din țară, campania fiind derulată în parteneriat cu liderul pieței locale de băuturi, Coca-Cola HBC România și GreenPoint Management, dar și cu sprijinul Financiar Recycling, Professional Recycle, Green PC Ambalaje și Envipco România.

O noutate adusă anul acesta o reprezintă echipamentele inteligente de colectare separată a ambalajelor de băuturi (Reverse Vending Machines), tehnologie care oferă posibilitatea consumatorilor de a colecta separat atât PET-uri, cât și doze de aluminiu și ambalaje de sticlă.

„Anul acesta ne dorim să continuăm demersurile asupra economiei circulare, iar prin introducerea echipamentelor inteligente de colectare separată a ambalajelor de băuturi (Reverse Vending Machines), ne dorim să arătăm societății faptul că printr-un comportament responsabil, putem aveam parte de un mediu mai bun, mai curat,” a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România.

La fel ca în edițiile anterioare, pentru fiecare PET colectat, clienții Carrefour primesc un fruct sau o legumă cultivate în România, iar de anul acesta, acelaşi mecanism este aplicat şi pentru doze de aluminiu și sticlă.

Ȋn plus, pentru fiecare sticlă rPET DORNA, realizată din plastic 100% reciclat și 100% reciclabil, clienții primesc o cantitate dublă de fructe și legume.

„Plata cu PET sprijină consumatorii în adoptarea unui stil de viață responsabil, în care deșeurile de ambalaje sunt privite drept resurse care, prin reciclare, dau viață unor noi ambalaje, având o amprentă de carbon mult redusă.” a adăugat Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director Coca-Cola HBC România.

Plata cu PET a fost lansată în premieră, în anul 2019, de Carrefour România, ca parte din programul de economie circulară Punem Preț pe Plastic. Astfel, în primele trei ediții au fost colectate peste 750.000 de PET-uri și au fost date la schimb peste 120 de tone de fructe și legume românești, în 35 de hipermarketuri din țară.

Sperăm ca tehnologia noastră să contribuie la creșterea numărului de ambalaje colectate pe durata campaniei.” a arătat și Bogdan Purcherea, Managing Director Envipco România.

Inițiativa se derulează în paralel în câte două orașe, în 20 de hipermarketuri din țară (Constanța- București Orhideea, Galați – Ploiești, Bârlad – Târgoviște, Iași – Brașov, Buzău – Sfântu Gheorghe, Piatra Neamț – București Vulcan, Suceava - Râmnicu Vâlcea, Baia Mare – Drobeta Turnu Severin, Satu Mare – Timișoara, Oradea - Cluj) în perioada 22 septembrie – 27 noiembrie.

Sursa foto: Carrefour

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri