Compania Oil Terminal Constanta, listata la Bursa de Valori Bucuresti, a afisat pe primul trimestru din 2007 un profit net de 546.700 lei, de circa zece ori mai mic fata de intervalul similar din 2006, pe fondul scaderii veniturilor din exploatare.

In primele trei luni din 2006, Oil Terminal a obtinut un profit net de 5,31 milioane lei. in perioada ianuarie.martie 2007, veniturile din exploatare ale companiei au fost de 29,33 milioane lei (8,74 milioane euro), cu 17,3% sub cele din perioada echivalenta a anului trecut, cand veniturile din exploatare au fost de 35,47 milioane lei. in primul trimestru din acest an, cifra de afaceri a companiei a fost de 29,24 milioane lei, cu 17,3% mai mica decat in intervalul similar din 2006, cand afacerile companiei au fost de 35,38 milioane lei.

Oil Terminal Constanta estimeaza o crestere a profitului net cu 48% in acest an, pana la 2,31 milioane lei, comparativ cu anul trecut, cand profitul net a fost de 1,56 milioane lei. Compania mizeaza si pe o crestere a veniturilor totale pana la 132,8 milioane lei, cu 8,4% mai mari decat in anul anterior.

Oil Terminal a incheiat anul 2006 cu un profit net de 1,56 milioane lei, de aproape patru ori mai mic decat in anul precedent, cand rezultatul net a fost de 6,06 milioane lei. Cifra de afaceri a companiei in 2006 a fost de 121,5 milioane lei, cu 5% mai mica decat in anul anterior, cand operatorul a obtinut o cifra de afaceri de 128 milioane lei.

Actiunile Oil Terminal se tranzactioneaza la categoria a doua a Bursei de Valori Bucuresti, sub simbolul OIL. Capitalizarea companiei este de 250,44 milioane lei (76,28 milioane euro), aferenta cotatiei de 0,43 lei, stabilita in sedinta de ieri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri