Secom, unul dintre businessurile reprezentative pentru sectorul suplimentelor alimentare și al treilea jucător din piață, se pregătește pentru inaugurarea încă unui magazin, până la final de an. Într-o discuție cu Radu Ciurba, Business Unit Director Secom Retail, acesta a precizat că investiția într-un magazin Secom poate ajunge la zeci de mii de euro, în funcție de locația aleasă. În 2022, Secom va investi jumătate de milion de euro în rețeaua de retail, în deschiderea a patru noi magazine, în activități de marketing și promovare a magazinelor fizice, dar și a magazinului offline.

”Ne interesează piața din București, însă pentru următoarea deschidere am ales un alt oraș, pe care încă nu îl putem dezvălui”, a declarat Ciurba, pentru Retail.ro

Totodată, acesta precizează că locațiile Secom nu sunt alese la întâmplare, ci trebuie să se afle într-o zonă high traffic, așa cum a numit-o Ciurba.

Secom are, în prezent, 16 magazine dispuse în 12 orașe mari din țară: București (5), Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu, Timișoara, Arad, Oradea și Suceava.

”Când deschidem o nouă locație, ne uităm la incidența consumului de suplimente alimentare, dar și la traficul din zonă. Predilecția noastră este pentru centrele comerciale mari”, a adăugat reprezentantul companiei, precizând că într-o unitate Secom e nevoie de maximum 3-4 angajați, printre care un coordonator și un store manager.

retailArena, unul dintre cele mai importante evenimente din industria de retail, organizat de wall-street.ro și Retail.ro, revine anul acesta pe 1 și 2 noiembrie, la hotelul Crowne Plaza din București. Pentru a afla noutățile din retail, înscrie-te AICI la cea de-a zecea ediție a retailArena2022.

Consultanți, nu vânzători

„Diferențiatorul nostru principal este consultanța personalizată, oferită gratuit oricărui vizitator care intră în magazinele noastre, fără a fi condiționat de o achiziție. De altfel, acesta este motivul principal pentru care am deschis în 2013 propriul lanț de retail - pentru a intra în legătură cu consumatorii noștri și pentru a-i ajuta să ia decizii informate, educate cand vine vorba de sănătatea lor”, a adaugat Ciurba.

Consultanții Secom, specializați în fitoterapia științifică, sunt la dispoziția consumatorilor care vin în magazin, sunt parteneri de discuție și consilieri, nu doar simpli vânzători.

În baza acestei discuții în care află istoricul medical al consumatorului, stilul de viață, consultanții Secom le fac recomandări individualizate, avizate, astfel încât aceștia să poată alege și să administreze, în mod informat, produsele cele mai potrivite nevoilor lor din portofoliul Secom și Good Routine.

Radu Ciurba a precizat că este dificil sa găsească oamenii potriviți pentru funcțiile puse la dispoziție de Secom.

Citește continuarea interviului pe Retail.ro.

Sursa foto: Secom Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristina Marin
Cristina Marin s-a alăturat redacției la începutul anului 2020, cu puțin timp înainte de declanșarea pandemiei. Coincidență sau nu, cei peste trei ani petrecuți în cadrul rețelelor private de sănătate din România au ajutat-o să înțeleagă mai bine relația dintre pacient și sistemul de sănătate autohton despre care scrie în prezent la publicația Wall-street.ro. Cristina se află în permanentă legătură cu medicii din spitalele românești și...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri