Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, a inregistrat o crestere de 30% a cifrei de afaceri in anul financiar aprilie 2006 – martie 2007. Volumul vanzarilor de bere al companiei a crescut cu 23% fata de anul anterior, peste cresterea de aproximativ 20% a pietei berii din Romania, spun oficialii companiei. Dupa constrangerile de capacitate din primul trimestru, in a doua jumatate a anului financiar volumul vanzarilor de bere a inregistrat o crestere de 42%.

Brandul Timisoreana a inregistrat anul trecut cea mai rapida crestere, de 59%, lansarea ambalajului PET la jumatatea anului 2006 fiind incununata de succes. In ultimul trimestru al anului financiar (ianuarie – martie 2007), Timisoreana si-a dublat vanzarile in comparatie cu aceasi perioada a anului anterior, continuandu-si astfel evolutia spectaculoasa din 2006. Aceasta performanta a propulsat Timisoreana in pozitia de lider pe piata berii in primul trimestru al anului 2007, in ceea ce priveste volumul vanzarilor, spun oficialii Ursus Breweries.

In 2006, Ursus Breweries a demarat la Buzau doua proiecte de investitii cu o valoare totala de 50 milioane de euro. Aceste proiecte sunt programate a fi finalizate la sfarsitul acestei luni, avand ca rezultat o capacitate totala a companiei de 4,5 milioane hl. Astfel, investitiile totale ale grupului SABMiller in Romania au ajuns la aproximativ 200 milioane de euro.

Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este al doilea producator de bere din Romania, cu o cota de piata de 24% (conform MEMRB). Compania, cu sediul in Bucuresti, detine patru fabrici de bere, in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, si peste 1.300 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Timisoreana, Ciucas, Stejar si Pilsner Urquell.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri