Tendința Click & Collect, în care clienții comandă online, iar personalul magazinului aduce produsele cerute la punctul de ridicare la o oră prestabilită, prinde tot mai mult avânt. Astfel retailerul irlandez Primark este ultimul dintr-o lungă serie de retaileri care aderă la acest trend care a început să se facă simțit și în România.

Primark va lansa acest serviciu mai întâi în nord-vestul Marii Britanii, urmând să testeze mai întâi doar cu produsele pentru copii, conform BBC.

"Este un moment important pentru noi", a declarat Paul Marchant, Directorul Executiv Primark, conform aceleiași surse.

Retailerul a avut mult de suferit în perioada pandemiei, când a fost nevoit să închidă nu mai puțin de 190 de magazine în Marea Britanie, moment în care divizia online nu era pregătit să preia operațiunile.

Pierderile suferite de retailerul irlandez au fost de aproximativ 1 miliard de lire sterline în perioada respectivă.

Ulterior, Primark a recuperat în această privință, dar BBC notează de asemenea că retailerul nu mizează pe livrări, motiv pentru care a și apelat la soluția Click & Collect.

"Credem în magazinele fizice, prin urmare suntem de părere că serviciul Click & Collect este mișcarea potrivită", a mai adăugat Paul Marchant.

Primark a anunțat recent că urmează să deschidă două magazine în București, unul situat în centrul comercial ParkLake și un altul în AFI Cotroceni, urmând să angajeze aproximativ 500 de persoane.

În România, IKEA a lansat de asemenea un nou serviciu de ridicare a comenzilor în magazinul IKEA Pallady, Click & Collect Box.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri