Restaurantul parizian este un Ramen Bar și vine cu o vastă ofertă de ramen, dar și cu preparate calde (donburi, yakisoba, gyoza etc.), fără însă a include sushi, așa cum găsim în restaurantele din România.

Piata de Ramen din Paris este foarte dezvoltată, cu multe restaurante bune pe aceasta nisa , iar pentru a putea face această investiție, antreprenorii au așteptat mai bine de un an pentru spațiul perfect in locația adecvată. Apoi, este vorba de îndeplinirea mai multor condiții, ceea ce presupune un nou timp de așteptare.

Localul din capitala Franței este situat într-o zonă turistică, la câteva sute de metri de Les Halles / Luvru (1, Rue Etienne Marcel, Arondismentul 1) și se întinde pe o suprafață de 150 mp + terasă (2 etaje), putând găzdui până la 70 de persoane.

Planul pentru Japanos a fost încă de la început să deschidă un restaurant într-o zonă centrală a Parisului, apoi încă 2-4 în următorii ani, pentru ca mai apoi să se poată dezvolta în restul Franţei, dar şi în ţările din vestul Europei.

În cazul Japanos, diferențierea față de competiție se face in primul rând prin partenerul Kana Hashimoto, care sta la cârma companiei, care aproba fiecare reteta si care si supervizeaza restaurantele partenere.

In restaurantele Japanos, designul este unul cald si primitor iar conceptului locației este pentru un public hip, Fast , in trend, care dorește calitatea ingredientelor pregătite în bucătăria proprie fără a sparge pusculita. Astfel, stocul de supă, yakibuta, dar și pastele sunt preparate în bucătăria proprie .

Kana Hashimoto , proprietar Japanos declara :

Äm fost la Paris si am facut un ramen bun. Am cucerit Parisul , francezii , strainii dar si japonezii din Paris , ceea ce ma face foarte mandra . Ma bucur foarte mult , pentru ca este o experinta placuta in primul rand pentru nativii Japonezi sa între intr-un restaurant Japonez si sa regăsească gustul familiar de acasa, atat in Ramen cât si in alte preparate precum curry , karaage sau gyoza .

Cât de mare este competiția in Paris?

Foarte mare ! Cultura gastronomica din Paris este vasta, dar si publicul este foarte divers. Aici oamenii sunt obișnuiți sa iasă sa mănânce in oraș de cel puțin 3 ori pe săptămâna, si pentru un public mare , s-au creat si deschis multe concepte culinare . Pentru noi competiția o reprezintă si restaurantul de Ramen cu stele Michelin, dar si meniul de prânz de la Bistro , asa ca am creat un mediu diversificat si bun .

De ce nu este sushi in restaurantul din Paris ? Trendul in Franța este de a separa conceptul de ramen de cel de sushi. Japanos s-a concentrat sa deschida un ramen bar, concept care are sanse de crestere mai mari, atat din punct de vedere al veniturilor, cât si ca dezvoltare.

Intentionam sa deschidem in Paris si un restaurant de sushi, doar ca nu am gasit spațiul potrivit .

Cât timp petreci in Paris ?

Cam 2 săptămâni pe luna sunt in Paris , iar restul timpului îl petrec in restaurantele din București . Am încredere in Bucătarul chef din Paris , care este cu mine de 6 ani si a studiat si lucrat in Japonia 8 ani . Corina a fost Bucatar chef in București si acum este la Paris .

Cum se va dezvolta piata de sushi/ Ramen in urmatorii 5 ani ?

In opinia mea, vor disparea restaurantele sofisticate si vor aparea tot mai multe business-uri mici (maxim de 50 locuri), bistro-uri de cartier, cafenele care vor avea si mici bucatarii cu servicii la fel de bune. Sushi părea sa fie ceva high class pana acum 2 ani, dar in Japonia găsești sushi si la foodcourt, si la hotel de 5 stele dar si in restaurantul din cartier. Și cred ca asta se întâmpla si in Romania. Sushi nu mai este intangibil

De ce Japanos ?

Ideea a fost să creăm o experiență unică în restaurant și o prezență online foarte puternică, luând în considerare nevoile clienților noștri pentru un stil de viață echilibrat. Ca business este foarte sustenabil ca restaurantul sa producă si din vânzări online proprii si agregatori , dar si din vânzările in restaurant. Conceptul : Bento Sushi Ramen vine cu o selecție de supe,mancare calda și sushi. Vreau să dezvolt si mai mult acest concept, si sa prezint clienților o experiența Japoneza” a declarat Kana Hashimoto.

Sistemul de franciză Japanos a fost conceput dupa mai multe cerinte internaționale .

În prezent, Japanos operează patru restaurante în București, in Paris dar și o franciză la Oradea.

În luna noiembrie, brandul va deschide, în orașul Al Ain din Emiratele Arabe Unite, un nou restaurant Japanos Ramen, bento, sushi iar in Martie in Dubai si in Otopeni.

BUSINESS CARD JAPANOS

• Japanos, primul concept de Ramen-bar din România, este un brand modern, care preia autenticitatea Japoniei și arta de a face sushi și le transpune pe piața zilelor noastre.

• Investiție totală: bucătărie principală – 100.000 euro, taxa de franciza 15.000 euro

. Locații și francize semnate : Malta 6 restaurante , Algeria 4 restaurante , Emiratele unite arabe 2 restaurante , Franța 1 restaurant , Kosovo 1 restaurant , Belgia 1 restaurant , România 4 restaurate proprii plus franciza in Oradea și încă 1 in Otopeni

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri