Selena Romania, divizia locala a producatorului polonez de spume poliuretanice, etansanti si adezivi, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu circa 70% pe primul trimestru din 2007, de la 694.817 euro in 2006 la 1,2 milioane euro anul acesta.
Potrivit datelor companiei cifra de vanzari pe segmentul spumelor poliuretanice din primul trimestru din 2007 a inregistrat de asemenea o crestere de aproximativ 55% fata de aceeasi perioada din 2006, de la 497.000 euro la 771.732 euro.

"Primul trimestrului al acestui an a reprezentat pentru noi 14% din cifra de afaceri anuala. Am estimat pentru 2007 realizarea unei cifre de afaceri de 6,250 milioane de euro, dar daca ne mentinem in acest trend cred ca putem ajunge chiar la sapte milioane de euro", a declarat Dorin Spataru, director general Selena Romania.

Reprezentantii companiei sustin ca in prezent piata spumelor poliurtenaice din Romania se incadreaza la circa 9-10 milioane de euro, fiind vandute intre 3,5 si 4,5 milioane de tuburi anual. In 2006, Selena Romania a realizat unei cifra de afaceri de 5, 25 milioane de euro, in crestere cu 26% comparativ cu anul 2005.

Compania a lansat, marti, o spuma poliuretanica ecologica la mai putin de jumatate din pretul produselor similiare din UE si cu o productivitate de trei ori mai mare decat acestea. Tytan O2 este prima spuma poliuteranica ecologica din Romania care nu emite gaze nocive pentru utilizatori si mediu. Introducerea noului produs are loc si pe fondul cresterii cu 55% a vanzarilor Selena pe primul trimestru din 2007.

Grupul Selena furnizeaza produse in peste 40 de tari. Compania detine in prezent opt unitati de productie si 13 filiale in Romania, Cehia, Germania, Ungaria, Kazakhstan, Ucraina, Polonia, Rusia, Slovacia, SUA, Coreea de Sud, Italia si Brazilia, producand si comercializand aproximativ zece la suta din totalul spumelor poliuretanice la nivel global.

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri