Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a introdus plata în numerar pentru comenzile plasate online. Opțiunea a fost introdusă pe 19 decembrie, România devenind astfel a treia țară din grupul Rohlik, pe lângă Cehia și Ungaria, în care s-a introdus această opțiune de plată.

Astfel, clienții pot opta pentru trei variante de a achita contravaloarea cumpărăturilor: cu cardul online, cu cardul la curier sau în numerar la curier.

Comanda poate fi făcută dintr-o selecție de peste 11.000 de produse și este livrată în 3 ore sau la ora programată, cu fereastră de livrare de 15 minute sau o oră, în funcție de preferințele clienților.

„Chiar dacă majoritatea clienților noștri aleg plata cu cardul, atât din comoditate, cât și pentru siguranță, înțelegem că sunt români care încă utilizează plățile în numerar și ne-am dorit să le oferim și această posibilitate. De când am introdus alternativa de plată și până în prezent, 15% dintre clienți au optat pentru plata în numerar la curier, majoritatea dintre ei fiind din București”, a declarat Magda Costache, Chief Financial Officer Sezamo România.

Plata în numerar este disponibilă pentru persoanele fizice pentru sume care nu depășesc 10.000 de lei, iar pentru persoane juridice, sume care nu depășesc 5000 de lei. În cazul persoanelor juridice, există și clienți care aleg plata la termen, la 14 zile.

„Clienții au cerut, noi am adus. Așa funcționează Sezamo. (...) fiecare cerere pe care o primim din partea lor este analizată separat și, acolo unde este posibil, implementată.”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.

Mai bine de o treime dintre produsele oferite de Sezamo provin de la producători locali de fructe, legume, mezeluri, lactate și produse apicole din toată țara.

Sursa foto: Sezamo

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri