Mai multe anunțuri trimise în numele companiei Adidas privind o presupusă lansare în cadrul unei așa-numite "săptămâni a modei" au pus pe jar conducerea companiei, care a fost nevoită să le dezmintă.

Anunțurile trimise privind numirea presupusului co-CEO, pe numeVay Ya Nak Phoan, un așa-zis angajat și lider de sindicat dintr-o fabrică Adidas din Cambodgia, făceau trimitere în felul acesta la drepturile muncitorilor din țara asiatică, conform cnbc, compania germană fiind acuzată în trecut de exploatarea acestora.

Anunțurile trimise influencerilor din domeniul modei de pe un cont fals de email pretindeau, de asemenea, că așa-zisul nou CEO vrea să se asigure de faptul că cei care cumpără produse Adidas vor cumpăra "cel mai etic produs cu putință", după cum informează și Fortune.

De asemenea, alte două comunicate trimise fraudulos în numele companiei anunțau lansarea unei linii de îmbrăcăminte intitulată REALITYWEAR pentru mai multe celebrități din SUA, și acestea fiind la rândul lor false.

Mai mult, presupusul eveniment de modă a fost realmente pus în scenă, numeroși bloggeri și influenceri fashion mergând, efectiv, la așa-zisa "lansare", dar doar pentru a fi martorii unor modele care se împleticeau, ba chiar se târau pe scenă în "haine" Adidas făcute franjuri.

Conceptul "evenimentului" a fost dus de altfel până la capăt, astfel că la această parodie a fost prezent însuși presupusul co-CEO, care a venit să le strângă mâinile celor prezenți, mulțumindu-le că au venit.

"Nu comentăm aceste emailuri false", a fost reacția companiei, prin vocea Claudiei Lange, vicepreședinte al departamentului de comunicare externă al companiei Adidas.

În cele din urmă, Yes Men, un grup de activiști care organizează astfel de parodii menite să atragă atenția asupra felului în care corporațiile răspund la problemele sociale, a recunoscut paternitatea campaniei.

Sursa foto: Shutterstock / Manuel Esteban

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri