Cea de-a doua cafenea Starbucks a fost deschisa astazi in Bucuresti Mall, la numai cateva saptamani dupa prima inaugurare ce a avut loc intr-un alt important centru comercial din Capitala.
Marinopoulos Coffee Company III SRL a anuntat deschiderea celei de-a doua cafenele Starbucks din Romania, in primul centru comercial din Capitala, Bucuresti Mall.

“Suntem foarte incantati sa deschidem a doua locatie Starbucks in Bucuresti, intr-un timp atat de scurt de la prima lansare. Noua locatie face parte din planul nostru de dezvoltare in Romania prin care ne dorim sa deschidem cafenele acolo unde se afla consumatorii nostri si acolo unde ei se asteapta sa ne gaseasca. Bucurestiul este un oras generos in ceea ce priveste potentiale locatii, si asteptam cu nerabdare deschiderea de locatii stradale in viitorul apropiat” a declarat Viorel Stoiean, District Manager, Marinopoulos Coffee Company III SRL.

Noua locatie de 180 metri patrati se afla la parterul Bucuresti Mall, in zona care face legatura dintre noua si vechea aripa, incluzand, ca si in cazul Plaza Romania, o terasa pentru consumatorii Starbucks, ce va fi apreciata mai ales de fumatori.

Ca si prima locatie, cafeneaua va oferi bauturi personalizate si o gama completa de cafea boabe, produse de patiserie si marfuri promotionale, inclusiv cafea si aparate pentru espresso.

“Vizitata zilnic de sute de clienti, prima cafenea deschisa in Plaza Romania s-a dovedit a fi un succes inca de la inceput. Caramel Macchiato, una dintre cele mai populare bauturi espresso la nivel mondial este, deasemenea, si printre alegerile preferate ale consumatorilor romani.” a declarat Manolis Serfiotis, Marketing Director Marinopoulos, pentru Greecia, Romania si Cipru.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri