Nestle va trebui să majoreze şi mai mult preţurile produselor sale alimentare anul acesta, pentru a compensa costurile de producţie mai ridicate, care încă nu au fost transmise integral consumatorilor, a afirmat directorul general Mark Schneider, într-un interviu acordat publicaţiei germane Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ).

"Creşterile nu vor fi atât de accentuate cum au fost în 2022, dar "trebuie să reducem decalajul pe ansamblul acestui an", a explicat şeful grupului elveţian, notează Agerpres.ro.

Nestle, cea mai mare companie alimentară din lume, a înregistrat în primele nouă luni din 2022 o creştere organică a vânzărilor de 8,5%, din care majorările de preţ au reprezentat 7,5 puncte procentuale.

În multe state dezvoltate rata inflaţiei este la un nivel record, în mare parte în urma majorărilor de preţuri la alimente şi energie.

Sursa foto: Pixabay.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri