ND Medhealth a început 2023 cu dreptul. După un 2022 spectaculos, care a reprezentant un an de creștere fără percedent pentru companie, managementul privește înainte cu optimism și cu încredere.

”În 2022, am reușit să dezvoltăm noi parteneriate și am adăugat noi branduri de renume în portofoliul nostru, precum APIVITA, din ianuarie 2023”, mărturisește Nikolaos Kotzias, CEO & Founder ND Medhealth. ”Nu a fost ușor, însă ne-am setat obiective clare și am urmărit strategia de marketing. Lecția anului 2022 a fost cu siguranță adaptarea. Atât la noile provocări economice fără a ne îndepărta de la obiectivele setate, cât și la noul peisaj din industria farmaceutică, fără a pierde cotă de piață, adaptarea la o echipă în creștere, menținând moralul și nivelurile de performanță ridicate ale oamenilor pe care îi aveam deja alături”, adaugă CEO-ul.

Ultimii doi ani au fost ani de încercări pentru antreprenori, cu multe incertitudini și provocări, care au testat anduranța mediului de afaceri: COVID, conflictul din Ucraina, probleme în lanțul de aprovizionare, prețuri în creștere pentru materii prime și pentru transport. Cu toate acestea, piața globală de produse farmaceutice este în continuă creștere datorită în mare parte dezvoltării tehnologiilor și inovațiilor, dar și a cererii pacienților în ceea ce privește soluțiile de sănătate. În industria farmaceutică, se investesc miliarde de euro în fiecare an pentru a găsi tratamente și terapii mai eficiente. Așteptările pacienților sunt mari, concurența este dură și cerințele legislative sunt stricte.

Noile provocări ale industriei farma

Una dintre cele mai mari provocări din industria farmaceutică este elaborarea previziunilor de piață și creșterea nivelului de satisfacție a clienților. Prognoza cererii este o componentă esențială pentru companiile farmaceutice pentru a rămâne în fruntea concurenței și pentru a menține raportul dintre cerere și ofertă. Asigurarea producției bunurilor conform nevoii și livrarea fără probleme va reprezenta o mare provocare pentru companiile farmaceutice. În plus, pe măsură ce industria farmaceutică devine din ce în ce mai complexă, sectorul trebuie să devină mai eficient din punct de vedere al costurilor. O altă provocare pe care următorii ani o va aduce vor fi fluctuațiile de preț, care schimbă în mod constant peisajul pieței, împreună cu tendințele din industria farmaceutică. Acest lucru pune presiune pe dezvoltarea unor tehnici adecvate de analiză a structurilor de preț, deoarece stabilirea prețurilor este cheia pentru creșterea profitabilității. În plus, trebuie să ținem cont de reglementările legislative din industria farmaceutică la nivel european din ce în ce mai stricte ce aduc după sine mai multă complexitate și mai multă rigurozitate în infrastructurile și operațiunile de furnizare a produselor. Piețele emergente devin din ce în ce mai complexe pentru companiile farmaceutice, făcând atmosfera comercială nemiloasă și mai greu de susținut.

Viziune de antreprenor

”Sunt antreprenor de peste 15 ani și acesta este rolul care mi se potrivește cel mai bine și nu mă pot vedea altfel”, mărturisește Nikolaos Kotzias. ”Am pornit compania ND Medhealth de la o foaie albă. Nu aveam niciun fel de experiență în industria produselor cosmetice și farmaceutice, nu cunoșteam limba sau țara, dar am considerat acest lucru ca fiind cel mai mare avantaj. Mi-am dorit să construiesc un business pe cont propriu, departe de protecția și renumele familiei, să îmi demonstrez ca pot, să fiu un model pentru copiii mei și o mândrie pentru părinții mei. Am învățat din fiecare experiență, din eșecuri și succese deopotrivă, mi-am păstrat de fiecare dată încrederea, focusul, determinarea”, adaugă CEO -ul ND Medhealth.

2023 înseamnă schimbare
2023 aduce pentru ND Medhealth schimbări pe toate planurile. Vorbim de “inovație” și „reinventare”. Pentru ND Medhealth, 2023 va continua să fie un an al extinderii portofoliului atât cu branduri de renume internațional, cât și cu branduri proprii, un an în care compania va continua să investească în dezvoltare și cercetare pentru a răspunde nevoilor clienților și pacienților.

Echipa ND Medhealth este pregătită pentru diverse scenarii și posibile amenințări viitoare și are concepute deja răspunsuri probabile. Planificarea diferitelor scenarii și jocul de rol sunt instrumente utile pentru a genera predictibilitate într-un mediu nesigur.

Branduri favorite

”Pot spune deschis că, soluțiile de sănătate pe care le dezvoltăm pentru pacienții noștri reprezintă mândria ND MEDHEALTH. Și aici mă gândesc la produse care au la bază formule inovative, cu ingrediente unice, care nu se regăsesc în alte produse de pe piață. Cum este, de exemplu, Dr. Biom Baby Digestive Comfort, unul dintre cele mai importante produse din portofoliul nostru – un probiotic ce conține tulpina originală LGG, realizat în parteneriat cu Christian Hansen (renumitul producător de probiotice la nivel mondial). Un alt produs inovator este Imunicor – un supliment alimentar pentru susținerea sistemului imunitar, care are la bază un ingredient unic (un postbiotic) – Epicor, cu numeroase studii clinice care îi confirmă beneficiile pentru sănătate.

Brandurile mai sus menționate sunt distribuite de diviza OTC din cadrul companiei ND Medhealth, divizie creată în 2020. Această divizie, deși încă la început de drum, are un trend ascendent pe toate brandurile din portofoliu, pe lângă Dr. Biom și Imunicor, inclusiv Aspecton, Hedelix, Novo C, D3Fix, Puressentiel. Aceste branduri au devenit rapid populare în rândul consumatorilor și comunității medicale, deopotrivă.

Evoluția brandului Uriage – o mare realizare

În 2015, când ND Medhealth a preluat distribuția brandului URIAGE, acesta se afla pe poziția 23, iar acum, 8 ani mai târziu, Uriage se situează pe locul 8 în topul brandurilor dermatocosmetice din România, conform datelor de piață.

Grație acestui succes, grupul PUIG (producătorul Uriage), a decis să oferire distribuția unică în România a brandurilor APIVITA și ISDIN companiei ND Medhealth.

Lărgirea portofoliul de produse

Anul 2023 se va traduce și prin extinderea portofoliului de produse dermatocosmetice și produse OTC pe care grupul ND Medhealth le distribuie în Romania. ”Ne concentrăm pe introducerea de produse noi, inovatoare, care să răspundă nevoilor în evoluție ale pacienților. Vom continua să investim în cercetare și dezvoltare pentru a ne asigura că produsele noastre sunt de cea mai înaltă calitate și eficiență”, mărturisește Nikolaos Kotzias. ”Piața devine din ce în ce mai conștientă de importanța menținerii unui stil de viață sănătos, care include utilizarea produselor de înaltă calitate, eficiente atât pentru îngrijirea pielii, cât și pentru bunăstarea generală. Cererea de remedii naturale, organice și ecologice este, de asemenea, în creștere. De asemenea, văd o creștere a utilizării platformelor digitale pentru a ajunge la consumatori și la pacient, dar și pentru a oferi educație cu privire la produse, rutine și sfaturi despre sănătate. Aceasta va fi o oportunitate excelentă pentru a ne valorifica punctele forte și a crea o prezență online puternică. De asemenea, ne vom concentra pe construirea relațiilor noastre cu partenerii și distribuitorii locali pentru a servi mai bine piața din România”, conchide el.

Despre ND Medhealth

ND MEDHEALTH este o companie farmaceutică cu o gamă completă de servicii menite să faciliteze accesul brandurilor de sănătate și frumusețe pe piața românească construită acum 13 ani de către CEO & Fondator Nikolaos Kotzias. Portofoliul ND MEDHEALTH este format din branduri și produse inovatoare, susținute de studii și certificări internaționale, destinate sănătății, frumuseții și unui stil de viață echilibrat: Uriage, Apivita, Isdin, Eva Intima, Imunicor, Dr Biom, Puressentiel, Aspecton, Hedelix, Chlorhexil, Luxurious Dental Care, Novo C Vitamina C Lipozomală și D3Fix). ND MEDHEALTH are o distribuție națională în peste 1500 de farmacii, o echipă formată din 43 de angajați și o cifră de afaceri înregistrată în 2022 de 7.1 milioane de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri