Sandra și Denis Mocanu au luat decizia de a crea lumânări parfumate handmade aproape peste noapte, iar rezultatul a fost mai mult decât suprinzător pentru cei doi soți. Astfel, din visul de a avea o afacere de familie s-a născut brandul Fogveli, în Reșița.

Cu mult înainte de a comercializa lumânări sustenabile, sub brandul Fogveli, Sandra a absolvit Facultatea de Litere din Timișoara, publicând prima carte la vârsta de 24 de ani.

Cu toate acestea, după cum ea însăși a menționat, în România nu se poate trăi din meseria de scriitor, motiv pentru care a ajuns să lucreze pentru o multinațională din Reșița, în domeniul marketingului.

Totuși, indiferent de alegerile profesionale pe care le-a făcut, întotdeauna și-a dorit să se orienteze spre antreprenoriat, dar încă nu știa exact spre ce anume. Ideea i-a venit brusc, și-a consultat soțul, care a sprijinit-o încă de la început. Astfel, în scurt timp, după ce au adunat toate informațiile necesare și au cercetat piața, au dat startul afacerii chiar în bucătăria lor.

Principala provocare a celor doi antreprenori a fost găsirea furnizorilor pentru achiziționarea materialelor non-toxice și a recipientelor din sticlă reciclată.

Tot la nivel de materiale, pentru a crea lumânările Fogveli, cei doi soți au ales ceara de soia, fitilul de bumbac cerat, iar uleiurile esențiale au fost înlocuite de esențe de parfum 100% naturale, certificate IFRA (The International Fragrance Association).

Citește povestea integrală a celor doi români pe Retail.ro.

Sursa foto: Fogveli/Sandra Mocanu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri