În premieră pentru regiunea de nord-est a României, anul acesta, în cadrul mall-ului Palas Iași, se va inaugura parfumeria de nişă Obsentum.

Boutique-ul îi va întâmpina pe clienți cu diverse produse, de la parfumuri clasice la cele conceptuale, de la principalii jucători din domeniu, ba chiar și de la parfumerii artizanale.

„În 2022, o parte din suprafața de retail a Palas Mall a fost supusă unor modificări complexe, unele magazine şi-au regândit conceptele, s-au extins sau au investit în reamenajare (...). Anul acesta vom continua să aducem noutăţi premium, iar Obsentum este una dintre acestea”, a declarat Oana Diaconescu, Head of Leasing Retail IULIUS.

Parfumeria de nișă va avea o selecție de produse ce se bazează pe un portofoliu de parfumuri precum: La Mer, Jo Malone London, Initio, Parfums de Marly, Frederic Malle, Tiziana Terenzi, V Canto, Memo, Jul et Mad, Laurent Mazzone, Atelier des Ors.

În plus, consumatorii vor putea găsi şi alte branduri deja cunoscute cum ar fi: Creed, Kilian, Tom Ford, Amouage, Xerjoff, Casamorati.

Magazinul va mai oferi și o zonă dedicată de beauty (make-up, grooming şi skin care) susţinută de branduri de lux ca Tom Ford, 111 Skin, cât şi de arome precum: Dr. Vranjes, Tiziana Terenzi Candles, Jo Malone London.

Obsentum face parte din grupul Millenium Pro Design, specializat în travel retail, iar primul magazin a fost deschis în 2016, în Aeroportul Otopeni, zona Plecări Internaţionale.

În prezent, în Bucureşti, Obsentum este activ cu patru spaţii şi câte un boutique în Constanța și Brașov. În rețeaua IULIUS, are magazine în Iulius Town și Iulius Mall Cluj.

Sursa foto: Obsentum

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri