Superbet Group anunță oficial că urmează să elimine toate panourile de publicitate stradală care conțin mesaje comerciale, măsura care se va implementa pe întreg teritoriul țării, în prima parte a acestui an. Totuși, firma spune că va continua să promoveze ”jocul responsabil” în outdoor.

Reprezentanții Superbet susțin că își asumă astfel dezvoltarea unei strategii sustenabile de business, în care jocul responsabil și implicarea în comunitate reprezintă repere prioritare.

”Compania noastră încurajează un dialog constant și deschis cu autoritățile care reglementează domeniul de activitate al jocurilor de noroc, precum și cu experți, locali și internaționali, în politici de joc responsabil și sustenabilitate. În acest context, dorim să facem publică decizia noastră de a elimina toate mesajele comerciale din panourile publicitare stradale, acțiune ce se va finaliza în prima jumătate a acestui an. În perioada imediat următoare, Superbet va începe procesul de eliminare a acestor panouri publicitare, urmând a păstra doar mesaje outdoor care promovează jocul responsabil”, se menționează într-un comunicat de presă al companiei.

De asemenea, reprezentanții Superbet își asumă angajamentul de a nu avea nicio formă de panouri de publicitate stradală, indiferent de mesaj sau dimensiune, pe o rază de 100 de metri față de instituțiile de învățământ liceale.

”Grupul Superbet consideră că industria jocurilor de noroc din România funcționează într-un cadru complex de reglementări, fiind în deplină conformitate cu legislația la nivel național și european. De aceea, ne asumăm angajamentul de a colabora, în mod transparent, cu toate entitățile implicate în procesele decizionale care vizează domeniul nostru de activitate”, spun oficialii Superbet.

Grupul Superbet este prezent în 10 țări, cele mai importante piețe fiind în România, Belgia și Polonia.

Între acționarii grupului se află și gigantul american Blackstone, cel mai mare fond de investiții din lume, care a realizat, în 2019, o investiție strategică minoritară în valoare de 175 milioane Euro.

Săptămâna trecută, Senatul a adoptat, în plen, cu 80 de voturi "pentru" şi două abţineri, proiectul care vizează limitarea publicităţii audiovizuale pentru jocurile de noroc şi pentru pariurile sportive. Printre altele, legea interzice vedetelor să mai promoveze jocurile de noroc.

Proiectul de act normativ pentru completarea art. 29 din Legea 504/2002 a audiovizualului şi pentru modificarea şi completarea Legii 148/2000 privind publicitatea va fi dezbătut de Camera Deputaţilor, for decizional în acest caz.

Sursa foto: Shutterstock / Cristi Dangeorge

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri