Retailerul suedez de mobilă IKEA vrea să elimine cât mai mult din produsele lactate din restaurantele sale, alimentele pe bază de plante urmând să reprezinte în curând 50% din gama produselor oferite.

După ce a testat cu succes chifteluțele vegetale, ideea urmează să fie extinsă și la alte alimente din restaurantele IKEA.

„Continuăm să lucrăm pentru obiectivul ca până în 2025, 50% din mesele principale servite în restaurantele noastre să fie pe bază de plante”, scrie compania în raportul său de sustenabilitate pentru 2022, citat de T-online.de. Scopul Ikea este să devină o companie cu impact pozitiv asupra climei până în 2030.

În plus, compania vrea să elimine sau să înlocuiască produsele lactate din gamă, cu condiția ca acest lucru să fie posibil fără a afecta gustul. IKEA vinde deja o înghețată de ciocolată care este făcută din plante. Pe de altă parte, popularul preparat de pește Laxfilet conține lapte degresat și pudră de zer. Sosul de vanilie de pe vafe se face tot cu lapte.

Ikea oferă și clasicul hot dog cu umplutură vegetariană – iar în Germania este chiar mai ieftin decât varianta cu carne. Cifrele de vânzări pentru varianta de plante s-au dublat în ultimul an. Raportul companiei nu menționează încă niciun produs care urmează să dispară din menu – probabil și pentru că gama variază de la țară la țară.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri