Hipermarketurile Auchan Ploiești (din 23 martie) și Auchan Timișoara Calea Șagului (din 28 martie) devin Auchan Discount și propun clienților o ofertă comercială de până la 15.000 produse, cu prețuri mici zi de zi.

Noul concept Auchan Discount răspunde tuturor puterilor de cumpărare, oferind consumatorilor un sortiment variat format din 60% produse alimentare și 40% nealimentare, cu accent pus pe articole marca Auchan, produse fabricate în România și nu numai.

Astfel, aproximativ o treime din gama magazinului este reprezentată de produse marca Auchan și mărci exclusive.

„Dezvoltarea acestui concept, de hiper discount, caracterizat prin prețurile mici și avantajele pe care le aduce consumatorilor, subliniază și mai mult misiunea noastră de a proteja puterea de cumpărare a clienților, cu atât mai mult în această perioadă de inflație pe care o traversăm.” a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.

În cele două hipermarketuri de tip Auchan Discount, clienții vor regăsi și o sortimentație bogată de produse românești, inclusiv dintre cele peste 40 de filierele naționale Auchan.

De altfel în rețeaua Auchan gama alimentară este formată în proporție de peste 90% din produse de la companii românești, iar peste 85% dintre furnizorii companiei sunt români, printre aceștia numărându-se inclusiv 100 de producători ultralocali.

În ceea ce privește produsele marcă proprie Auchan, numărul acestora se ridică la peste 1.200 de articole, din care cele mai multe, peste 700 sunt realizate în Romania, de producători români.

Noul concept de hipermarket discount oferă un parcurs rapid clienților, o semnalizare vizibilă a categoriilor și un număr mare de case de marcat (19 case în Ploiești, respectiv 22 în magazinul din Timișoara) cu servicii de scanare și încasare asigurate de casierii Auchan, cât și case care pot fi operate în regim self check-out.

În plus, clienții Auchan Discount pot face cumpărături și pe auchan.ro, iar acestea pot fi ridicate din magazin prin serviciul Click&Collect ori din parcarea hipermarketului, de la Auchan Drive.

Gama de servicii este completată, în baza cardului de fidelitate MyCLUB Auchan, de serviciul gratuit de închiriere unelte pentru casă și grădină, precum și de cele de colectare a uleiului alimentar uzat, pet, aluminiu și sticlă.

În cadrul Auchan Discount, clienții beneficiază permanent de 5% bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate MyCLUB Auchan la peste 3000 de produse Auchan și mărci exclusive.

Pentru celelalte mărci din gamele de produse proaspete, băcănie, îngrijire personală și a casei, produse pentru bebeluși, clienții au reducere de 3% pe loc la fiecare 3 produse achiziționate, până la data de 30 aprilie.

În primele zile de lansare, clienții ambelor magazine beneficiază și de 10% bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate la întregul coș de cumpărături, suplimentar reducerilor și promoțiilor deja existente, în limita a 500 de lei bonus/tranzacție pentru maxim 3 tranzacții per client efectuate în perioada promoției.

Oferta nu se aplică însă pentru taxa verde și produsele din categoria tabac.

Sursa foto: Auchan Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri