Principalul importator și distribuitor de semifabricate plastice și compozite din România, Geplast, a inaugurat un nou centru logistic situat în afara Capitalei. Acesta este cel de-al treilea centru regional de depozitare al companiei la nivel de rețea și adăpostește cea de-a 12-a sucursala zonală Geplast. Investiția de 2 mil. eur face parte din planul de expansiune a firmei ce continuă extinderea și creșterea strategică pe piața din România.

Noul centru logistic Geplast a fost inaugurat în zona Pantelimon, Ilfov, și constă într-o suprafață totală de 2,500 metri pătrați. Construcția adăpostește atât suprafețe ample și moderne de depozitare, cât și spații de expunere a semifabricatelor și a aplicațiilor specifice, și prilejuiește și relocarea echipei zonale de vânzări a diviziei Geplast Retail, echipa ce deservește județele Ilfov, Argeș, Călărași, Dâmbovița, Giurgiu, Ialomița, Prahova, Teleorman și Bucureștiul.

„Am ales ca amplasarea noului centru de distribuție să fie în imediata apropiere a depozitului central Geplast, cât și a centrului logistic dedicat diviziei Arhitecturale Geplast, respectiv a birourilor de vânzări și administrative. Locația strategică a celor trei centre permite o mai bună gestionare și coordonare a activităților de depozitare, manipulare și prelucrare a mărfii, un mai bun control al stocurilor și sporirea capacității de prelucrare a materialelor. Creșterea capacității de stocare va aduce cu sine și deservirea cu mai mare promptitudine a piețelor de interes, dar și posibilitatea diversificării continue a portofoliului de materiale”, a declarat Laurențiu Guriencu, Sales Manager GEPLAST.

Chiar și în condițiile actuale de incertitudine pe plan global și local, Geplast nu se abate de la planul de creștere. „Potențialul de creștere a afacerii este mare având în vedere specificului business-ului, prin diviziile specializate de distribuție destinate industriilor și arhitecturii. Apariția celui de-al treilea centru logistic aduce cu sine oportunități de adresare către piețe noi, dar și abordări noi pe piețele existente. Mai mult, mulțumită posibilităților tehnice avansate de automatizare a unor operațiuni interne, angajații se pot concentra mai mult ca oricând asupra activităților strategice”, menționează Laurențiu Guriencu.

Geplast este o companie națională, înființată în 1994 la Constanța și a cărei activitate principală constă în importul și comercializarea de semifabricate metalice, plastice și compozite. Fiecare dintre cele 12 sucursale zonale Geplast este deservită în prezent de cele trei centre logistice situate în județul Ilfov.

Materialele comercializate sunt produse în Europa, în conformitate cu cele mai înalte standarde de calitate, de unii dintre cei mai mari producători de semifabricate plastice și compozite și sunt destinate sectorului industrial, construcțiilor și arhitecturii și domeniilor conexe. Produsele care compun portofoliul Geplast sunt caracterizate de o versatilitate extraordinară și, cel mai adesea, nu se adresează exclusiv doar unui singur domeniu de activitate, acestea deservind diferite piețe specializate.

Compania a dezvoltat de-a lungul a 29 de ani de activitate o agendă comună în toate punctele de lucru și a încorporat o cultură organizațională consistentă. Astfel, Geplast a reușit să se poziționeze ca principal importator și distribuitor pe piața de activitate, deservind industrii și domenii de afaceri de pe întreg teritoriul României.

Sursa foto: Geplast

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri