Sistemul Coca-Cola în România, format din companiile Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România, face încă un pas spre O lume fără deșeuri (A World Without Waste) – viziunea globală pentru o economie circulară și sustenabilă: începând cu luna aprilie, Sistemul Coca-Cola introduce pe piața locală capacele care rămân atașate de sticlele din plastic.

Inițiativa este parte din tranziția pe care o face Compania Coca-Cola în toată Europa, pentru a îndeplini prevederile referitoare la închiderea recipientelor din plastic pentru băuturi, incluse în Directiva UE privind materialele plastice de unică folosință, și are scopul de a facilita colectarea și reciclarea capacelor din plastic împreună cu sticlele și de a contribui, astfel, la reducerea deșeurilor de ambalaje.

În România, compania a început deja producția sticlelor cu noul capac atașat pentru portofoliul de băuturi răcoritoare necarbonatate, urmând ca în luna mai să înceapă tranziția și pentru sticlele de băuturi răcoritoare carbonatate.

„Suntem conștienți de rolul pe care îl avem în a ține ambalajele departe de natură. Lucrăm, prin soluții diverse, pentru a accelera tranziția către o economie circulară, în care ambalajele sunt resurse, nu deșeuri. (...) Încă din 2014, am introdus, pentru apa minerală naturală, Dorna, un ambalaj inovator, realizat în proporție de 30% din plante. Am continuat cu lansarea, în 2020, a portofoliului de ape minerale naturale în 100% PET reciclat, apoi cu introducerea Keel Clip™, o alternativă de ambalaj colectiv care înlocuiește folia de plastic. În prezent, 20% din totalul portofoliului ambalat în PET este îmbuteliat în PET reciclat și 100% din portofoliul de băuturi răcoritoare al Sistemului Coca-Cola este disponibil în ambalaje reciclabile.” - Jovan Radosavljevic, General Manager Coca-Cola HBC România.

Soluția capacului atașat, propusă de Sistemul Coca-Cola, marchează un pas important: în timp ce sistemul de deschidere a sticlei rămâne neschimbat, noutatea constă în inelul care, cu ajutorul unei clape, ajută capacul să se potrivească perfect.

Astfel, capacul rămâne atașat la inelul de siguranță de pe sticlă, iar clapeta asigură deschiderea sticlei într-o poziție perfectă.

„Noul sistem de închidere a sticlelor a fost testat în laboratorul de cercetare și dezvoltare al Companiei Coca-Cola din Bruxelles, pentru a asigura nu numai o experiență confortabilă pentru consumatori și beneficii în ceea ce privește funcționalitatea și igiena, ci și respectarea reglementărilor, precum și cele mai înalte standarde tehnice și de siguranță. Tranziția către capacele atașate reprezintă o oportunitate de a promova mesajele de reciclare, susținând eforturile noastre pentru colectarea 100% a ambalajelor, inclusiv a capacelor”. - Paris Nikolopoulos, General Manager Coca‑ Cola România.

Designul capacului este, de asemenea, conceput pentru a face reciclarea mai intuitivă, facilitând reciclarea întregului ambalaj, cu capacul acum atașat.

Tranziția la capacele atașate va fi susținută si de o amplă campanie de comunicare, dezvoltată în mediul digital, dar și în magazine, pentru a sprijini familiarizarea consumatorilor cu noile capace.

Sursa foto: Shutterstock / Kwangmoozaa

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri