Primark lansează prima sa gamă de produse concepute și realizate în așa fel încât să poată fi revalorificate sau reciclate. De la jumătatea lunii aprilie, clienții pot cumpăra noua colecție de produse circulare, concepută conform noului standard de produse circulare al Primark.

Colecția de 35 de piese, care include articole de îmbrăcăminte pentru bărbați, femei și copii, cuprinde forme, modele și culori care pot fi combinate și asortate cu piesele de bază din propria garderobă.

Această colecție este o premieră pentru Primark, urmând să fie completată de altele pe parcursul acestui an.

De la pantaloni largi din denim și blugi până la jachete tip cămașă din denim și tricouri, colecția este alcătuită din elemente ale garderobei de primăvară/vară care pot fi reciclate în haine și materiale noi atunci când ajung la sfârșitul ciclului de viață.

Această colecție a fost creată de un mic grup de designeri, achizitori și furnizori care au implementat noul nostru standard de produse circulare", a declarat Nicholas Lambert, Director Produse Circulare la Primark.

În paralel cu această gamă, Primark a publicat noul său standard de produse circulare, un cadru pentru modul în care intenționează să proiecteze produsele acum și în viitor.

Colecția oferă prețuri variind de la 22 lei la 125 lei.

Primark, un retailer irlandez, a fost înființat în Dublin, Irlanda acum mai bine de 50 de ani și deține în prezent peste 400 de magazine pe 14 de piețe. Anul trecut, pe data de 15 decembrie, s-a deschis primul magazin Primark din țară, în centrul comercial Park Lake, urmând ca anul acesta să se deschidă încă unul în AFI Cotroceni.

Retailerul a devenit cunoscut pentru prețurile sale accesibile, acesta ieșind în evidență inclusiv pentru faptul că nu are campanii publicitare și în general nu practică reduceri.

Sursa foto: Primark

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri