Romexpo Bucuresti SA a inregistrat anul trecut un profit brut de 26,52 milioane lei, in crestere cu 16,9% fata de anul 2005, cand a raportat un profit brut de 22,6 milioane lei, informeaza NewsIn. Romexpo Bucuresti SA a avut in 2006 o cifra de afaceri de 71,84 milioane lei, mai mare cu 22,4% decat in 2005, cand compania a afisat afaceri de 58,69 milioane lei, conform Ministerului Finantelor Publice.

Romexpo a inregistrat o crestere a vizitatorilor specializati cu peste 50% in anul 2006, fata de 2005, in timp ce numarul total al vizitatorilor a crescut cu aproape 30%, datorita diversificarii domeniilor si sectoarelor abordate in tematicile targurilor si expozitiilor. Numarul expozantilor straini a crescut in 2006, cele mai importante cresteri inregistrandu-se la expozitiile Romenvirotec-Sep 63%, Denta - editia de toamna 59%, Indagra 51% si BIFE-TIMB 38%.

Targurile cele mai vizitate care si-au dublat numarul de vizitatori specializati anul trecut, au fost Expo Security cu 128%, Targul International de Turism cu 117%, Advertising Show cu 110%, Targul National de Turism cu 101%.

Romexpo si-a marit suprafata expozitionala in 2006, in comparatie cu anul precedent, pentru targurile Inventika cu 64%, Romenvirotec-Sep cu 53%, Romcontrola, Romhotel cu 52%, Indagra cu 51%, Advertising Show cu 49% si Cosmetics Beauty Hair cu 42%.

Complexul expozitional a avut 430 angajati, anul precedent. Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti este actionarul majoritar al societatii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri