Grupul LVMH, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața produselor de lux, a devenit prima companie europeană care depășește borna de 500 de miliarde dolari în ceea ce privește capitalizarea bursieră.

Grupul, ce include în portofoliul său jucători precum Louis Vuitton, Moet & Chandon, Hennessy sau Bulgari a raportat recent o creștere de 17% a vânzărilor în primul trimestru, mai mult decât dublu față de estimările analiștilor.

Prețul per acțiune al grupului LVMH este la momentul publicării acestei știri cotat la puțin peste 902 euro. Traiectoria bună a companiei a fost observată încă de la începutul anului, când acțiunile LVMH au urcat pe 17 ianuarie la un nivel record, de 795,7 euro.

Și anul trecut a fost unul bun pentru mărcile de lux, o dovadă fiind faptul că directorul general de la LVMH, Bernard Arnault, a urcat pe prima poziţie în topul miliardarilor, loc pe care se află și în acest moment, conform datelor Forbes.com. Averea sa este estimată la 243 de miliarde de dolari.

Tot la începutul anului, şeful LVMH, Bernard Arnault, a schimbat echipa de conducere, sporind controlul familiei sale, prin numirea fiicei sale Delphine la conducerea Christian Dior, şi numind un nou director la Louis Vuitton.

Bernard Arnault, în vârstă de 73 de ani, preşedinte şi director general LVMH, nu a numit în mod public un succesor pentru a conduce cel mai mare grup de lux din lume, construit prin achiziţii, începând cu Christian Dior SE.

Sursa foto: Julien Jean Zayatz / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri