Compania ucraineană Biosphere, unul dintre cei mai mari producători și distribuitori de bunuri de uz casnic din Europa de Est și Asia Centrală, a achiziționat fabrica Alufix din Brașov, printr-o investiție majoră pe piața din România.

Alufix, deținută de un holding austriac, este o companie de producție renumită la nivel internațional, care operează în România din anul 2003. Aceasta este specializată în producția de folii de aluminiu, hârtie de copt, pungi și alte produse de bucătărie și catering, cu sediul în Făgăraș, județul Brașov.

Valoarea tranzacției nu a fost făcută publică.

Prin această achiziție, Biosphere Corporation își consolidează poziția pe piața globală, extinzându-și producția în România. Compania este înființată în anul 1997, iar produsele acesteia sunt vândute azi în peste 20 de țări din întreaga lume, mărcile “FrekenBok” și “Smile” fiind lideri ai segmentelor lor.

Compania ucraineană mai avea patru fabrici în portofoliu, dintre care trei în Ucraina și una în Estonia.

În procesul de achiziție, început în vara anului trecut și finalizat recent, Biosphere a fost asistată legal de avocații ONV LAW, specializați în tranzacții M&A.

„Aceasta este o investiție importantă pe piața de M&A din România, care devine treptat un hub regional important în Europa de Est”, a declarat, într-un comunicat remis redacție, Mihai Voicu, partener ONV LAW.

Potrivit casei de avocatură, investițiile cu capital străin în România își continuă parcursul ascendent, pentru al doilea an la rând. Doar în luna februarie, țara noastră a atras investiții totale în capital social în valoare de 103 mil. de euro, potrivit datelor Oficiului Național al Registrul Comerțului.

Sursa foto: Alufix / Facebook

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri