În relația dintre o comapnie și clienții săi contează relația dintre părți, a explicat Mihaela Mihai, manager în cadrul Autonom Equipment Lease, aceasta spunând că, atunci când se încheie un nou contract, este luată în calcul în proporție de 50% povestea și profilul clientului și 50% cifrele pe care acesta le prezintă.
„Din punctul de vedere al companiei Autonom, este mai inteligentă o închiriere (de tip leasing operațional). Eu i-aș întreba [pe cei care aleg achiziția directă] de ce și-ar dori să-și blocheze resursele de capital. Tot ce ține de activ, indiferent de tipul despre care vorbim, e ideal să se găsească soluții alternative de finanțare pentru a avea un cash flow previzibil”, a explicat Mihaela Mihai. Aceasta a arătat că partea de închiriere aduce un plus valoare pentru clienți.
Autonom este o companie de mobilitate din cadrul Autonom Group care oferă servicii de închiriere auto, în peste 30 de orașe din România, Ungaria și Serbia. În plus, Autonom oferă și posibilitatea de a închria - inclusiv pe termen lung - echipamente agricole cum ar fi tractoare. Compania promite o rată fixă și deductibilă și o birocrație redusă.
Citeste si:
„Noi venim către clienți - având 46 de locații - și ne interesează povestea fiecăruia deoarece vrem să înțelegem cine este antreprenorul din spate și birocrația este foarte mică. Solicităm doar ultima balanță și oferta de la furnizor pentru echipamentul dorit”, a explicat Mihai. Aceasta a mai spus și că „partea de închiriere aduce un plus valoare deoarece nu afectează gradul de îndatorare pentru a accesa linii de creditare separate pentru alte nevoi pe care le pot avea fermierii - ca alte investiții. Nu văd rostul ca un activ să nu fie închiriat. Noi vrem să înțelegem businessul iar bonitatea companiei variază: 50% mă interesează cine ești tu ca antreprenor și 50% cifrele,” a adăugat aceastea.
Sursa foto: Ovidiu Udrescu
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: