Dristor Kebap Delivery, divizia online a cunoscutului lanț fast-food Dristor Kebap, are în vedere anul acesta testarea unor noi locații din București. De asemenea, reprezentanții acestuia nu exclud nici extinderea spre alte orașe din România în anul 2024.

Astfel, Alex Ormenișan, director operațional Dristor Kebap Delivery, a declarat că anul acesta divizia online are în plan să testeze și alte zone în București pe lângă cele unde deține deja puncte de desfacere, cum ar fi Militari și Theodor Pallady.

Pentru început, însă, extinderea ar urma să se facă prin intermediul așa-numitelor dark kitchen, un model de business care presupune investiții și cheltuieli minime întrucât activitatea se rezumă la prepararea mâncării pentru a fi livrată, cu logistică proprie sau prin serviciile de food delivery.

De asemenea, acesta nu exclude ca anul viitor, în 2024, lanțul fast-food să încerce să iasă și în afara orașului.

Cât despre motivul pentru care acest lucru nu s-a întâmplat până acum, reprezentantul Dristor Kebap Delivery spune că proprietarii nu vor dori niciodată să francizeze afacerea, prin urmare, pe capital propriu extinderea în alte orașe este destul de dificilă având în vedere că o locație poate să coste de la 500.000 la 1.000.000 de euro în sus.

Alex Ormenișan mai spune de asemenea că pe finalul anului compania vrea să achiziționeze și kiosk-uri, despre care afirmă că pentru moment pot fi văzute vezi doar la "coloșii" din industrie cum ar fi Mc Donald's, KFC, Burger King etc.

Acesta s-a referit de asemenea și la investițiile în tehnologie pe care le face șaormeria Dristor, explicând că pentru moment se dorește tăierea manuală a cărnii.

Există tehnologie, poți să achiziționezi un aparat de șaorma care efectiv taie singur carnea, dar Dristor vrea să fie și modern și autentic în același timp, nu vrea să se rupă de autenticul cu care a plecat la drum. Ownerii vor să vadă șaormarul cum îți taie carnea proaspătă atunci, pe loc.

Alex Ormenișan, director operațional Dristor Kebap Delivery

Cât despre vânzările actuale, reprezentantul Dristor Kebap Delivery afirmă faptul că la nivel de societate vânzarea este undeva la 6.000 de produse zilnic, locațiile cu cele mai mari vânzări fiind cea din centrul vechi, de pe strada Franceză, dar și cea din Colentina, vânzările însumând cam un milion de lei per locație.

Totodată, acesta a dezvăluit care este preparatul-vedetă al clienților șaormeriei, acesta fiind lipia de pui.

Nu în ultimul rând, Alex Ormenișan recunoaște că șaormeria Doner nu este cea mai ieftină dintre restaurantele fast-food, prețul lipiei de pui fiind de 33 de lei.

Chiar și așa însă, ținând cont de inflație, echipa face ajustări de 2-3 ori pe an la preț, existând prin urmare posibilitatea ca și acesta să se schimbe în cursul acestui an.

În acest sens, mai afirmă reprezentantul Dristor Kebap Delivery, raportat la anii trecuți, când exista o predictibilitate, acum este foarte greu ca afacerea să mențină prețurile la fel de stabile.

Sursa foto: Dristor Kebap

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Luca Dinulescu
Luca Dinulescu este jurnalist, activând anterior pentru publicații precum Digi 24, Adevărul sau Academia Cațavencu. A desfășurat de asemenea o activitate publicistică constând în patru volume publicate, între acestea numărându-se proză, nuvele și benzi desenate. Este absolvent de Regie Film și a fost de asemenea posesor al bursei J.W.Fulbright pe scenaristică și regie de film.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri