În mai puțin de șase luni de când Profi, companie românească, a lansat în piață proiectul, acesta a ajuns să cuprindă peste 200 de producători locali din 10 județe. În perioada următoare, Via Profi va oferi o imagine din ce în ce mai amplă a României gustului autentic tradițional din toate județele.

Accesibilă gratuit, platforma via-profi.ro permite căutarea și contactarea directă a producătorilor, grupați pe domenii și județe. Prima pagină a platfomei oferă recomandări vizuale, cu imagini mari și sugestive. La fiecare nouă accesare a platformei, apar noi recomandări pentru o explorare cât mai generoasă a României gustului bun.

Micii producători locali oferă din gospodării, ferme sau mici afaceri de familie produse care, de multe ori rămân necunoscute în afara comunității locale. Creatorii lor găsesc cu greu resurse și ajutor pentru a ajunge cu ele la cât mai mulți consumatori care i-ar putea ajuta să-și continue activitatea și să păstreze metodele naturale, tradiționale de preparare.

Platforma via-profi.ro este completată permanent cu noi producători sugerați de vizitatori, descoperiți de echipele Profi sau care se înscriu folosind formularul de contact. Produsele tradiționale de pe Via Profi permit o altfel de explorare a bogăției culturale a țării și un sprijin real pentru comunitățile locale.

Cu 28.000 de angajați în 1.654 de magazine proprii și Partener prezente în aproape 800 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO și PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care în fiecare zi își fac cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din produsele rețelei provin de la furnizori din România. Cifra sa de afaceri de 11,7 miliarde lei, plasează compania pe locul trei în retailul românesc.

Sursa foto: Profi

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri