Lantul de restaurante de tip fast-food McDonald\'s Romania a inregistrat in primul trimestru din acest an o crestere cu 15-20% a cifrei de afaceri fata de aceasi perioada a anului precedent, a declarat, citat de NewsIn, directorul de comunicare al companiei, Cristian Savu.
"In primul trimestru al anului am avut o crestere a cifrei de afaceri cu 15-20% fata de anul trecut, mentinandu-ne astfel acelasi trend ascendent afisat pana acum. Este prea devreme totusi pentru a face estimari ale vanzarilor pentru sfarsitul anului", a adaugat Savu. McDonald's Romania a incheiat anul 2006 cu o cifra de afaceri de 67 milioane euro.

McDonald's Romania va incepe un proces de dezvoltare pe termen mediu si lung, prin extinderea lantului de fast-fooduri atat in orasele in care este deja prezent, cat si in alte orase din tara. Extinderea companiei McDonald's Romania se datoreaza in primul rand cresterii puterii de cumparare a romanilor.

"Potentialul pietei din Romania este foarte mare, iar acest lucru este demonstrat si de statisticile internationale. Intrarea in Uniunea Europeana va duce la cresterea puterii de cumparare a romanilor, acest trend fiind oricum ascendent de ani de zile", considera Cristian Savu.

McDonald's Romania, filiala a companiei internationale McDonald's Corporation este cea care decide urmatoarea locatie pentru deschiderea unui nou restaurant si daca sunt indeplinite toate conditiile necesare. Dupa deschidere, restaurantul McDonald's poate fi, eventual, preluat in franciza de un partener local, pe o perioada de peste zece ani. El plateste o cota parte din valoarea investitiei. Din cele 51 de restaurante McDonald's existente in Romania doar trei (cele din Brasov) sunt operate in sistem de franciza.













Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri